Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg lot meg tross alt kjøpe for sytten kroner, da. Skulle bare mangle. Det var 10 minutter det, nå har vi vel hevd det til 245 minutter eller noe sånt? Men Shampoo, når alt kommer til alt så gjelder ikke moderator powazh in tha real life. Du hadde seriøst ikke gjort det? =P Isåfall er det beundringsverdig. Hei flere runder altså. Edit: Gratulerer RoR! Wildheart gi han et Rawr som gratulasjon nå. Endret 8. september 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Gratulerer RoR. 10 K kommer godt med som student. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Det må jeg si, Rider! Gratulerer! Thank you, Danke, Muchos grasias, Arrigato, Takk. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Post historien din her, da. Endret 8. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Post videoen din her, da. Video? Now you lost me. Edit: Skal prøve, men da må jeg få den tilbake og skrive den inn først. Skrev den på den gamle måten skjønner du. E2: Var ikke lange historien. Skrev den i to Litteraturvitenskapsforelesninger. Endret 8. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Grattis for du RoR! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Ikke gjort hva, Wildheart? Det må jeg si, Rider! Gratulerer! Vi diskuterer prisen min. Prisen for å være hans i..hvor mange minutter var det? Altså, jeg krever ikke mye, da. Vil bare ha litt mat i kantina, jeg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Uansett hva han byr, så byr jeg det dobbelte. Tema, Rider? Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Uansett hva han byr, så byr jeg det dobbelte. Tema, Rider? Meget, meget fristende. Tid og sted? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Her hos meg. Nå. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 YAY!!!! Jeg fant nettopp ut at min lille historie vant 1.premie. Jeg er nå 1 000 kr rikere. :D Gartulerer! Hvilken konkuranse? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Er det nå jeg skal si "Shotgun"! Men nok lek for i kveld, skal trene litt, ble utrolig litte jobbing av meg i kveld da. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Her hos meg. Nå. Flaks jeg hadde et Portal Device på lur! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Oi, der var du jo. Hei, hei. Ja, da trenger vi jo ikke skrive her mer. Snakkes, dere andre! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Uansett hva han byr, så byr jeg det dobbelte. Tema, Rider? Du skal få slippe å by mot meg, jeg liker å vite hva jeg byr på før jeg gjør det. Tema var egentlig ganske fritt, det var en liten (morsom) historie om *kremt* to litt for seriøse personer sørfra, på besøk i nord. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Lenge siden siste jeg la ut noe på deviantART. Men her er det: http://vaenas.deviantart.com/art/Ingar-136366634 hope you like it. Nå må jeg faktisk få trent litt. Oja la meg få godset tilbake i god behold da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Herregud så mange som stemmer for tiden.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Virker som det er en liten moderatorkrig ute og går. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Herregud så mange som stemmer for tiden.. Stemmer det. ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Aiaiai! Den var tørr den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå