Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Shampoo, siden du får låne Wildheart litt så kan jeg vel få låne moderator tittelen litt også? Syns det er rettferdig jeg, du får litt kuse, jeg får herske for en dag. Også får jeg masse kuse etterpå. Wildheart sorry for den grove omtalen, men du vet hvordan menn er når de forhandler. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ove Per Tim Ivar Martin Ulrik Sigurd Odesseiron Paisley Toman iharal3 Mala UrgeLoL Shampoo Der har vi den. Hvis noen kaller ungen sin for "iharal3" burde de voldtas i øyet. Og hvorfor har du tatt helt random navn? Mange av de brukerne er ikke SO1 Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg lot meg tross alt kjøpe for sytten kroner, da. Skulle bare mangle. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Pass deg, Vaenas, jeg tar henne uansett. Med mine moderatorpowahs kan ikke du gjøre NOENTING! Endret 8. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg pleier som regel å rulle meg over på rygg for en pakke tyggis jeg Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Og hvorfor har du tatt helt random navn? Mange av de brukerne er ikke SO1 Fordi forbokstavene måtte stemme. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Initialene blir OPTIMUS, vet du. Som i "optimal mus". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Yay nå har jeg sofa og bord! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg lot meg tross alt kjøpe for sytten kroner, da. Skulle bare mangle. Det var 10 minutter det, nå har vi vel hevd det til 245 minutter eller noe sånt? Men Shampoo, når alt kommer til alt så gjelder ikke moderator powazh in tha real life. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Men Shampoo, når alt kommer til alt så gjelder ikke moderator powazh in tha real life. Du skulle bare visst. Du med den røde bilen og trampoline-naboen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Gratulerer? Meg? Takk Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ja den var tiltenkt deg! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Og med det mine venner, forlater jeg dere til fordel for Jane Austen og Seth Grahame-Smiths bok Pride and Prejudice and Zombies. Ha en tilnærmet god natt samtlige untatt en av dere. Du vet hvem jeg mener. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 OH-MY-HOLY-MODERATOR-GOD-WITH-GRATE-POWAZ-OVER-ALL-DEADLY-PEOPLE-AT-THIS-SHITTY-FORUM Life on Mars startet for 10 min siden! :o Snakkes. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg lot meg tross alt kjøpe for sytten kroner, da. Skulle bare mangle. Det var 10 minutter det, nå har vi vel hevd det til 245 minutter eller noe sånt? Men Shampoo, når alt kommer til alt så gjelder ikke moderator powazh in tha real life. Du hadde seriøst ikke gjort det? =P Isåfall er det beundringsverdig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) YAY!!!! Jeg fant nettopp ut at min lille historie vant 1.premie. Jeg er nå 1 000 kr rikere. :D Edit: Ooops min feil, vant selvfølgelig ikke så mye, var en null for mye der. Endret 8. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Men Shampoo, når alt kommer til alt så gjelder ikke moderator powazh in tha real life. Du skulle bare visst. Du med den røde bilen og trampoline-naboen. Hjelp! Han stalker meg. Men værsåsnill da få låne dine krefter for en dag da. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Ikke gjort hva, Wildheart? Det må jeg si, Rider! Gratulerer! Endret 8. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå