Villanden Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Du er rå, Shampoo. Jeg ELSKER Liverpool <3. Endret 8. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ove Per Tim Ivar Martin Ulrik Sigurd Odesseiron Paisley Toman iharal3 Mala UrgeLoL Shampoo Der har vi den. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Laland Erling Erik Tollefsen. Du vant. http://www.giantbomb.com/dev-diary-no-more-heroes-2/17-1306/ Suda 51 Fyren kjører en dev. diary fra dass. Med en pen dame til stede. Med en latterlig overfet amerkiansk dub. Jeg må kjøpte meg en Wii så jeg får spilt No More Heroes. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nøtte: Du er visst på samme Wimp-side som meg. Så Crazy Shotgun for 1 minutt siden Jeg så den på YT før i dag... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hahaha, Shampoo. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nei, er ikke lett å være ung på intarwebz. Jeg døde av latter da jeg så hva jeg skrev på gamingnorge som femtenåring. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Er du gammel, Wildheart? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Old enough to know how, and young enough to learn new tricks. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Men hva stemte du ved skole valget Ida? Stemte ikke selv, glemte skole ID som vi trengte. Oja svigerfar likte ikke helt det at du bøy deg ut til en og hver. Men har det noe å si når vi har det så morsomt likevel da? Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Er du gammel, Wildheart? Vil du kline med meg hvis jeg tar ut gebisset? Q.Q Gadd ikke stemme, Vaenas. Og du vet at mitt hjerte alltid er hos deg! Og barnet vårt. Endret 8. september 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen som vil ha barn med meg? Om du spanderer middag på meg. Laland Erling Erik Tollefsen. Du vant. http://www.giantbomb.com/dev-diary-no-more-heroes-2/17-1306/ Suda 51 Fyren kjører en dev. diary fra dass. Med en pen dame til stede. Med en latterlig overfet amerkiansk dub. Jeg må kjøpte meg en Wii så jeg får spilt No More Heroes. Oooooh, hadde helt glemt det! Suda 51 Ftw! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Wildheart er 18, men seriøst så dårlig tann hygiene har jeg aldri sett, hvor mange år har du hatt gebiss nå? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Er du gammel, Wildheart? Vil du kline med meg hvis jeg tar ut gebisset? Q.Q Gjerne. Kommer opp nå, så kan vi jo lage barn samtidig. Laland Erling Erik Tollefsen må jo komme til liv snart. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Wildheart er 18, men seriøst så dårlig tann hygiene har jeg aldri sett, hvor mange år har du hatt gebiss nå? Like mange år som vi har hatt barn sammen. <3 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Eww. 13-årig mor. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Er du gammel, Wildheart? Vil du kline med meg hvis jeg tar ut gebisset? Q.Q Gjerne. Kommer opp nå, så kan vi jo lage barn samtidig. Laland Erling Erik Tollefsen må jo komme til liv snart. Meningen er at du skal Komme i selve accten ikke før det faktisk skjer noe O_O. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Shampoo! Hvorfor fjernet du pollen som ga Yoko Ono OVER 9000!!!!? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Eww. 13-årig mor. Hvordan får du 6 måneder til å bli 5 år? Hun har hatt gebiss i et halvt år nå. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ove Per Tim Ivar Martin Ulrik Sigurd Odesseiron Paisley Toman iharal3 Mala UrgeLoL Shampoo Der har vi den. Hvis noen kaller ungen sin for "iharal3" burde de voldtas i øyet. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Så tidlig som mulig ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå