Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Her har dere et bilde fra at han bader, neste uke så tar du han ikkesant Wildheart? Eller kanskje vi faktisk burde begynne å bruke navn på hverandre her? http://bildr.no/view/484128 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Hihihi jeg var bare nøtt! Lurer på hva som foregår inni nøtta di... Endret 8. september 2009 av Mokko Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Per Inge Kristian Karlsen er definititv navet å ha. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Haha Nøtte. You crack me up like a nut. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hihihi jeg var bare nøtt! Lurer på hva som foregår inni nøtta di... Helt ærlig så er det maks 2 personer i hele verden som vet det Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Bare å kalle ungen Kåre Preben Vet at det er en som kommer til å skjønne den der Endret 8. september 2009 av Erik Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Der har du den. Wildheart, ungen vår skal hete Chuck Angus Megatron MacLaland. Ser for meg lærerne rope ham opp i timen. ^^ Vaenaspusen: Jeg tar meg av ham, ja. Endret 8. september 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Stemmer mer for Bob Eddie! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Chuck Angus Megatron MacLaland! Syns jeg hører en framtidig matte lærer klage på han. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Laland Erling Erik Tollefsen. Endret 8. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Ok, jeg har det ultimate navnet: Fredrik Optimus Trond Vegard Ole Ragnar Teodor Edgar. F-O-T-V-O-R-T-E. Endret 8. september 2009 av Mokko Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ståle Olaf Pederstadsen!!! (lukter jeg et nytt poll?(hint hint)) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Chuck Angus Megatron MacLaland!!! Nå er det middag!!! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ny poll! Ny poll! :3 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Poll - poll - poll - poll - poll - poll - poll - poll - poll - poll - poll - poll - poll - poll - pul - poll - poll - poll - poll - pule - poll - poll - puler - poll - poll - poll. Endret 8. september 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hint: Skjul Laland Aleksander Win. Chuck Laland. Enda mer win. Chuck Angus Orgasm MacLaland. Enda mer win igjen. Der har du den. Wildheart, ungen vår skal hete Chuck Angus Megatron MacLaland. Du har mer rett nå enn tidligere. Bare å kalle ungen Kåre Preben Vet at det er en som kommer til å skjønne den der Du er lite gøy. Der har du den. Wildheart, ungen vår skal hete Chuck Angus Megatron MacLaland. Ser for meg lærerne rope ham opp i timen. ^^ Eller når han er slem. Mor roper: Chuck Angus Megatron MacLaland! Gå på rommet ditt! Chuck Angus Megatron MacLaland! Syns jeg hører en framtidig matte lærer klage på han. Win for ungen. Lærerene gidder ikke klage. Laland Erling Erik Tollefsen. Tollefsen? Er det random? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fredrik Optimus Trond Vegard Ole Ragnar Teodor Edgar. F-O-T-V-O-R-T-E. Ove Per Tim Ivar Martin Ulrik Sigurd Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Eller kort versjonen: Camm! Middag! Selv kaller jeg bare lille Andre for Lillegutt, noen folk har tolket det litt feil. Folk må være så perverse as. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 "Lillegutt, opp og stå! Nei, nå må du ikke gå ned og legge deg igjen. Å, ikke vær så slapp'a!? Kom, opp med deg! Opp, i dag er det en ny dag full av utfordringer, opp og stå, Lillegutt!" Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg skjønner at det kan virke litt sånn ja, men ærlig talt. Jeg er Lille Thomas, han der nede er store Thomas, ikke at så mange her har erfart han, utenom Wildheart da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå