Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) ShampooMacTavish: Seriøst? Tenk om jeg egentlig var begge deler? ^__^ Eller, da har man kanskje litt underutviklet utstyr. Endret 8. september 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Seriøst. Om du klarer å få meg gravid skal du få lov, men det skal jaggu litt til. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Har Vaenas unge? Ja, han fikk den med meg. Seriously? Ja. Hvorfor tror du vi kjenner hverandre så godt? Jeg trodde dere bare gikk på skolen sammen. Jeg vil se bilder av Andre. http://vaenas.deviantart.com/art/Littleboy...egutt-118174856 Der fra deviantart siden min. Men Wildheart jeg har da snakket om dette, ikke by deg ut til alle, 1 ekstra persjon i måneden maks. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Kan ikke huske at han så sånn ut, drugiS. Men som AltF4 påpekte, så var jeg overstadig beruset under hele seremonien. Han har Wildheart's øyne. Endret 8. september 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Alt som skal til er en liten operasjon Shampoo. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Men Wildheart jeg har da snakket om dette, ikke by deg ut til alle, 1 ekstra persjon i måneden maks. Og denne måneden ble deg meg. Juhu. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Lucky you Shampoo, vær forsiktig med godset, vil ha det tilbake i god behold. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Ja, mine øyne. Helt klart. ^__^ Du må begynne å tenke på navn, Shampoo! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Chuck. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hint: Skjul Laland Aleksander Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg vet jeg burde vite bedre, men det overasker meg stadig hvilke diskusjoner som kan oppstå fra intet her i denne tråden. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Chuck Laland. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Å inni helvete. Jeg så nettopp en video av en fyr som hoppet fra en klippeting en deel meter nedover og traff en betongshit, så landet han i vannet ved siden av og fløt rundt. Etterpå ser man ham ligge, levende på sykehuset mens folk driver på med hodet hans, som er ødelagt. Ødelagt. Skjønner ikke at jeg kan bli overtalt til å se på sånt... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg ville kalt ham Megatron, så kan han slåss med sønnen min som jeg har døpt Optimus. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Chuck Angus Orgasm MacLaland. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg vet jeg burde vite bedre, men det overasker meg stadig hvilke diskusjoner som kan oppstå fra intet her i denne tråden. So i et nøtteskall Derfor det er trivelig å henge her Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Der har du den. Wildheart, ungen vår skal hete Chuck Angus Megatron MacLaland. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg vet jeg burde vite bedre, men det overasker meg stadig hvilke diskusjoner som kan oppstå fra intet her i denne tråden. So i et nøtteskall Derfor det er trivelig å henge her Hihi morsomt. Skjønner at du liker deg da. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Der har du den. Wildheart, ungen vår skal hete Chuck Angus Megatron MacLaland. Huh? No Orgasm? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hihihi jeg var bare nøtt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå