AltF4 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) @drugiS: Å ikke ville gi barnet sitt navnet Optimus er barnemishandling. Men vakrest av alt er Erik. Endret 8. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Brukte han ni minutter på å få seg av buksa!? Hei! Er ikke min skyld at den blir så stor! Men når er neste forumsamling, da kan vi jo ta med lille Andre. Og nei Sigurd vi var ikke helt enige om det, Var nesten som jeg fikk Wildheart til å bli med på å ha det som mellomnavn da. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Han er så søt, så. Ligner på begge to, men kanskje mest lik Wildheart? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Noen som vil ha barn med meg? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Brukte han ni minutter på å få seg av buksa!? Tipper han kommer til å bruke litt tid på å åpne BH-en. Det er bare fordi du er så killen det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Nå som jeg vet at du ikke er en jente så tror jeg ikke det, Shampoo. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hva er vakrere enn Laland Aleksander? Jeg bare spør. Mitt navn. ^_^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Men vakrest av alt er Erik. Det sier jeg meg pent enig i Endret 8. september 2009 av Erik Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Vel bare om vi kan kalle barnet skum da shampoo! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Brukte han ni minutter på å få seg av buksa!? Hei! Er ikke min skyld at den blir så stor! Du får kjøpe deg bukse som passer da, så slipper du at den er så stor. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Noen som vil ha barn med meg? Ok. Føder du? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Har Vaenas unge? Ja, han fikk den med meg. Seriously? Ja. Hvorfor tror du vi kjenner hverandre så godt? Jeg trodde dere bare gikk på skolen sammen. Jeg vil se bilder av Andre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Shampoo, vi kan jo se hva som skjer på lørdag? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg tar keisersnitt i de tilfellene hvor jeg får velge navn på ungen, så fødsel burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Nå som jeg vet at du ikke er en jente så.. JA - JA - JA, Shampoo! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Noen som vil ha barn med meg? Ok. Føder du? Klart. Er med jeg. Om du får det til skal du jaggu få lov. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hva er vakrere enn Laland Aleksander? Jeg bare spør. Villanden did it again! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Rent teknisk sett er det vel du som må få det til først Shampoo. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Få til hva? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg trodde dere bare gikk på skolen sammen. Jeg vil se bilder av Andre. Hver gang Wildheart var på ultralyd sprøytet jeg litt bensin inn i fostervannet som av en eller annen grunn barnet tok til seg. Da han ble født så han sånn ut: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå