Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Har Vaenas unge? Ja, han fikk den med meg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Visste du ikke det? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg er så lei av valget jeg nå... Og etter valget så kommer jo julesjokoladen og slikt i butikken igjen! Gud så oppbrukt samfunnet er i grunn. Hva er galt med å holde på de gode gamle tradisjonene? JUla starter når du åpner 1 luka i kalenderen... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Har Vaenas unge? Ja, han fikk den med meg. Med Lakus og Eplefe som gudfar og gudmor. Alle visste jo det da, HCG. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Den 12. Da er ølsalget stengt da? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg var jordmor. En nydelig liten gutt ble det. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg gikk tilfeldigvis inn i SO tråden også tenkte jeg at jeg skulle sjekke hva som foregikk her mens jeg arbeidet litt, også sitter Wildheart å snakker ut om ungen vår? Trodde vi skulle holde det hemmelig litt lengre jeg. Jaja, i løpet av mine 10 minutter i morgen skal vi starte på en ny, er ikke for tidelig det? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Og Villanden er den perverse onkelen som alltid blir overstadig beruset i festlige lag. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg husker dåpen. En vakker seremoni. Laland Aleksander var så stille og rolig. AltF4: Det var én gang, og jeg sa unnskyld til Vaenas og Wildheart dagen etter. Endret 8. september 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Ennå en dag som har gått altfor fort! Jesus! Er det sånn det er å være gammel? Heldigvis har jeg ingen forelesninger i morgen, men jeg burde absolutt innfinne meg på biblioteket for å lese i morgen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Har Vaenas unge? Ja, han fikk den med meg. Seriously? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Andre heter han, jeg har jo sagt det. Greit at du absolutt ville at han skulle hete Laland siden du har en fetish for han, men vi syntes Andre var fint ikkesant Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Ti minutter holder til det meste. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Har Vaenas unge? Ja, han fikk den med meg. Seriously? Ja. Hvorfor tror du vi kjenner hverandre så godt? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Brukte han ni minutter på å få seg av buksa!? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Skjul Hvis det er sant... Jeg visste ikke det, gratulerer. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg foreslo at vi skulle kalle ham Optimus, men foreldrene var tydeligvis uenig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Andre heter han, jeg har jo sagt det. Greit at du absolutt ville at han skulle hete Laland siden du har en fetish for han, men vi syntes Andre var fint ikkesant Hva er vakrere enn Laland Aleksander? Jeg bare spør. edit: Hahaha, drugiS. Dane Cook-flashback. Endret 8. september 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Brukte han ni minutter på å få seg av buksa!? Tipper han kommer til å bruke litt tid på å åpne BH-en. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Andre heter han, jeg har jo sagt det. Greit at du absolutt ville at han skulle hete Laland siden du har en fetish for han, men vi syntes Andre var fint ikkesant Hva er vakrere enn Laland Aleksander? Jeg bare spør. edit: Hahaha, drugiS. Dane Cook-flashback. Emil er mye vakrere enn laland! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå