Nøtte Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 My god den var sykt fet! Spesielt de små granatene!!! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Den kommer i neste GTA DLC=D (hvis det er den jeg tror dere snakker om) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Den var awesome ja. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Om jeg skal i krig så skal jeg ha en sånn en og iron man suiten :-) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Om jeg noensinne skal i krig så skla jeg ha med en sånn en! http://www.wimp.com/crazyshotgun/ Ser for meg at moderne CQ-krigføring kommer til å lage mye mer søl enn nå, hvis det der på noe vis blir standard. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Ellers fikk jeg veldig lyst til å se en film nå (det skjer ikke så ofte). Vurderer å skaffe meg noen forskjellige filmer. Har noen sett Coraline? Jeg har sett den, og den anbefales. Veldig enig! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Huff... Han gulpet på meg. Greit jeg skal i dusjen uansett, men det var etter treningen Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Om jeg noensinne skal i krig så skla jeg ha med en sånn en! http://www.wimp.com/crazyshotgun/ Ser for meg at moderne CQ-krigføring kommer til å lage mye mer søl enn nå, hvis det der på noe vis blir standard. Forestill deg hvor bra det vil være for filmer og spill O_O Jeg får nesten tårer i øynene av å tenke på all den deilige, ekslisitte volden... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hvor gammel har tassen blitt, Vaenas? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Om jeg noensinne skal i krig så skla jeg ha med en sånn en! http://www.wimp.com/crazyshotgun/ Den er med i MW:2. etter jeg så denne videoen ble jeg redd for hvord CQB blir i MW:2 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hvor gammel har tassen blitt, Vaenas? Tassen: Andre har blitt 6 måneder gamel og skal sove nå. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 se dette;3 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Dems er et ord jo=3 Nei. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 ttk: Jeg tror ikke det. Det ser ut som en horribel video. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Autoshotgun var da med i GTA: Vice City også. Spaz shogtun eller noe slikt tror jeg den het. Tok de fleste biler på to-tre skudd. Riktignok ikke noen reell våpensimulator, men det får man neppe i spill uansett. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 ttk: Jeg tror ikke det. Det ser ut som en horribel video. Jeg så litt av den. Nå leter jeg etter nærmeste skarpe gjenstand for å stikke ut øynene mine. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg syns gamlingen er tøff jeg. Han drar den litt langt men det er ikke dårlig! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Vi hadde valg i dag, så vår skole er tydeligvis ikke kommet med ennå. Kidsa liker SV i hvert fall. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Wow! Hadde ikke ventet at AP og FRP skulle være så jevne! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Har Vaenas unge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå