quadra800 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 @lolidude: vi bør kastrere deg for å slippe slike hendelser i fremtiden. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg heter Magne, og kommer fra Kragerø. Jeg går i klasse med Laland. Grei fyr. Jeg liker mac, katter og diverse shit. smile.gif Aha, mine mistanker var rette. B) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvorfor er det så mange fra Kragerø? Laland, Magne, lolidude og Erik. Kragerø? Hvor i svarte er det? Jeg er fra Fredrikstad. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg heter Magne, og kommer fra Kragerø. Jeg går i klasse med Laland. Grei fyr. Jeg liker mac, katter og diverse shit. smile.gif Aha, mine mistanker var rette. B) Men ikke Kan også nevne at jeg går i klasse med Erik og Magne som begge to er kjernekarer! fra min profil? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Her er vi modne ser jeg. Og hvordan kan Fredrikstad suge balle når du vil kastrere meg? Endret 8. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) @laland: Øh... du går da ikke i klasse med Erik nå lenger. @lolidude: Det er ikke mitt problem. Endret 8. mars 2009 av magne Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Steg 1: Kastrèr Steg 2: Sug balle Steg 3: ??? Steg 4: Profitt! Edit: @laland: Øh... du går da ikke i klasse med Erik nå lenger. @lolidude: Det er ikke mitt problem. Close enough! Gym og samfunnsfag! Endret 8. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
overagnar_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Like moden som den vinen jeg drakk her om kveld. Hjelpes. (Neida, bare tuller, jeg tror den var verre, husker ikke så mye av det) Endret 8. mars 2009 av overagnar Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Trondheim is da shit! Jeg har vært i Trondheim én gang. Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 @drugis: Da har du vært der en gang for mye. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Og det var fint? Magne: Shøtt øpph Endret 8. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) @drugis: Da har du vært der en gang for mye. Neh. Likte meg der, jeg. Endret 8. mars 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Plutselig ble det så barnslig.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Men angående Spotify, er det mulig å lagre musikken på datamaskinene (for å få den over på iPoden)? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har en kvartdel av familien min i Trondhem og en kvartdel i Bærum og en kvartdel i Fredrikstad. Og resten er spredd rundt i Bolivia, Hellas, Frankrike, Danmark og Equador. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 @drugis: Da har du vært der en gang for mye. And I quote (magne, that is): LULZ, akkurat nå regner det som bare faen her i trondheim skulle mye heller vært i syden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå