Mokko Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Dems er ikke noe ord, nei. Det høres stygt, feil og fjortis ut. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 http://wimp.com/messfriends/ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 "Dems" minner meg om en litt tilbakestående fyr i klassen min på barneskolen. Når han skulle fortelle noe brukte han hele tiden ordet "deretter". "Og deretter gjorde vi ditt og deretter gjorde vi datt..." Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Først forteller den eminente professor oss at de antatte okselekene man finner framstillinger av på minoisk materiale neppe var en sport (om enn noe ekstrem), slik man før antok - det var sannsynligvis ritualisert menneskeofring hvor oksen gjorde grovarbeidet. Så opplyser han om at joda, rituell kannibalisme, sågar av barn, inngikk etter alt å dømme også i minoisk kultvirksomhet. Så gir han oss semesteroppgave 2: "Arkeologiske vitnesbyrd om minoisk religion." 8D Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Alle MÅ se District 9. Det må være den beste filmen jeg har sett i år! Will do. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg liker deg selv om du skriver "dems", jeg, teletubbie. :3 :3 Whaaaat? Erre noe galt i å skrive dems nå liksom? :U Takk forresten;3 Jeg er trøtt. Ikke ignorer meg. HAHA! Dems er ikke noe ord, nei. Det høres stygt, feil og fjortis ut. Da er du en prippen flosshatt:V Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Da er jeg vel det, da. (Men ikke skriv "dems", takk..) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Nei vel, min gode herre. Skal jeg skrive sivilisert, slik som dette da? Eller det det kanskje for meget, med tanke på at det er et internettbasert forum vi konverserer i? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 4 uker hva? tenkte du på meg HCG? kommer esken om 4 uker!?Ja. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 At jeg mener man skal følge norske språkregler betyr ikke at du må skrive über-formelt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg må unnskylde på det ærbødigste. Jeg mente da virkelig ikke å overdrive. Men fortell meg, hva liker De best? Skal jeg taste slik jeg konverserer i det virkelige liv, eller skal jeg fortsette slik som jeg gjør nu, i dette øyeblikk? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har forstått hva du synes om meg. ^_^ Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 En liten nostalgi bombe Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Gleder meg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har forstått hva du synes om meg. ^_^ Det er ingenting vondt ment, bevare meg vel. Jeg må derimot innrømme at det irriterer ballene av meg når det kommer en eller annen fisefin liten dritt og forteller meg hvordan jeg skal skrive;3 Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 HCG: Esken kommer om 4 uker og så må jeg vente i 4 uker før den er reparert. Da vet jeg ikka hva jeg skal gjøre. Går glipp av Halo 3: ODST, Operation FLashpoint: Dragon Rising, Forza Motorsport 3 og får den igjen til MW:2 tror jeg nesten kjøper meg ny... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har forstått hva du synes om meg. ^_^ Det er ingenting vondt ment, bevare meg vel. Jeg må derimot innrømme at det irriterer ballene av meg når det kommer en eller annen fisefin liten dritt og forteller meg hvordan jeg skal skrive;3 Jeg gjør ikke det, jeg forteller deg hvordan du ikke skal skrive. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Har sett District 9 i dag, var en fyr vi kaller stalker som kom med den på en minnepenn, utrolig rå! Og når dere lurte på hva jeg tenkte på så tenkte jeg stort skummelt monster, jeg tenkte faktisk ikke perverst (for engangs skyld). Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Heh, dummeste jeg har hørt.. ^_^ EDIT: Lag din egen skrifttype ut av håndskriften din! Endret 8. september 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 "Are you nervous?" "Yes i am, we've been seperated for 2 years, and I haven't seen you naked in 4 years" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå