ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hva tror du han trodde det sku være? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg sku gjøre lekser, men så endte jeg opp her istedenfor fordi jeg synes det er så barskt å si sku istedenfor skulle. Jeg slipper å skrive hele 3 bokstaver, noe som sparer meg for mye bryderi. Kanskj jg burd begyn å skriv sån hel tide? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Hva tror du han trodde det sku være? Hva tror du at jeg trodde at han trodde det sku være? drugis: ha ha ha. Jeg skriver akkurat slik jeg føler for, aka. slik jeg snakker. Hvis det plager deg så rapporter det=3 Endret 8. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) La oss være ærlige, tubbie. Hva tror du at jeg trodde at du trodde at han trodde det sku være? Endret 8. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Til vanlig ville jeg ikke skrevet slik, men jeg føler at forumet er litt formelt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvis ord som "sku" går inn under "SMS-språk", kunne jeg jo rapportert det. Det er nemlig ikke lov å skrive ifølge retningslinjene, og da ville halvparten av innleggene dine blitt fjernet. Enten har ingen moderatorer sett slike skrivemåter eller så synes de det er helt greit, og det gjør meg ikke noe. Tror ikke jeg burde rapportere alt som irriterer meg uansett. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 La oss være ærlige, tubbie. Hva tror du at jeg trodde at du trodde at han trodde det sku være? Idunno, hadde mange lett perverse tanker som for gjennom hodet mitt^^ Og noen normale, selvfølgelig. Til vanlig ville jeg ikke skrevet slik, men jeg føler at forumet er litt formelt. Gjør noe med det da;D blæh Så slutt å whine om det da>.> Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nå er jeg gruelig irritert på xbox.com og microsoft. Først vil ikke Eliten min gi fra seg noe signal selv om alt virker i orden. OG når jeg skal registrere reparasjon vil ikke den godta kontaktinformasjonen. noen som har tips? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 ring supporttelefonen dems Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Endelig fikk jeg ordnet det, noen som vet hvor lang tid det tar før esken kommer? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Final Fantasy 13 slippes to dager før bursdagen min. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Monster. Hum, fitte med tenner? Hallo, det var et søtt, lite monster. Jeg er bare snill og uskyldig, jeg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ikke si "dems", vær så snill. Dette er ikke noe ord, og jeg irriterer meg voldsomt over at flere og flere begynner å ta det i bruk dagligdags... Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Enig der Mokko, man bør heller si deres. Typisk at jeg må sende inn xboxen 2 uker før ODST kommer ut og Bioshock som dropper i posten de nærmeste dagene:( Noen som vet hvor rask esken fra microsoft kommer? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Alle MÅ se District 9. Det må være den beste filmen jeg har sett i år! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 4 uker hva? tenkte du på meg HCG? kommer esken om 4 uker!? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Monster. Hum, fitte med tenner? Hallo, det var et søtt, lite monster. Jeg er bare snill og uskyldig, jeg. aaaawright Ikke si "dems", vær så snill. Dette er ikke noe ord, og jeg irriterer meg voldsomt over at flere og flere begynner å ta det i bruk dagligdags... Dems er et ord jo=3 "deres" høres ut som fancytalk blandt eldre mennesker med flosshatt. Endret 8. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg liker deg selv om du skriver "dems", jeg, teletubbie. :3 :3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg er trøtt. Ikke ignorer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå