Bloodlines Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Dra ut med vennene dine i stede for å gjøre oppgaven da ? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nai! Strykk og anmerkninger. Det er fyfy, vi får heller ordne det en annen dag. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 I'm so happeh. Jeg var på skolen, skulle hjem og spurte en fyr i klassen om han ville sitte på på (ja, to på'er) sykkelen min til bestemoren sin istedenfor å ta buss hjem. ''Neh, jeg vil ta buss. Ta denne.'' Gjett hva det var! Skjul EN HUNDRELAPP! Happyface! Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 I'm so happeh. Jeg var på skolen, skulle hjem og spurte en fyr i klassen om han ville sitte på på (ja, to på'er) sykkelen min til bestemoren sin istedenfor å ta buss hjem. ''Neh, jeg vil ta buss. Ta denne.'' Gjett hva det var! Skjul EN HUNDRELAPP! Happyface! Må passe på å ta imot penger fra fremmede. Men regner vell med at det var en kompis av deg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Du fikk hundre kroner av ham fordi han ikke ville sitte på sykkelen din? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvorfor passe på det, egentlig? Men ja, det var en kompis i klassen. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har en produktivitet lik null... Jeg har klart å lage en skisse i løpet av hele skole dagen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 @drugiS: Nei. Han bare gav den til meg. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Uten noen grunn? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Beware of romans bearing presents. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Ble lurt med av en klassen siden jeg kjedet meg. Vet ikke helt hva jeg har begidd meg ut på. Gratulerer, du er nå innviet i den sleske moralismens høyborg. For øvrig tror jeg Laokoon sa det der om grekere, ikke romere. Endret 8. september 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) ... Endret 8. september 2009 av Mattulf Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Snakker vi om Kongo? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Vi har hatt photoshoot rundt om i byen. Det var litt morro, mange som stirret egentlig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nå har reklamene i Spotify kommet tilbake hos meg. Det var herlige måneder uten reklamer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 For øvrig tror jeg Laokoon sa det der om grekere, ikke romere.Han gjorde det. Men Natalie i klassen min gjorde ikke det. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Hvem er det som girbort 100kr 4 no reason? Ville passet meg for han Dagens spørsmål: Skal jeg dra på innebandy i dag når jeg spilte 2,5 timer i går? og mest sannsynlig er det bare meg og 2 andre fra min klasse. Resten er 2/3 år på videregående :S Endret 8. september 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Wildheart spurte meg om jeg ville se monsteret hennes, da ble jeg litt redd. Det var en tegning av et monster da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ohh.. der var RLE boka som jeg ikke fikk levert før sommeren.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Wildheart spurte meg om jeg ville se monsteret hennes, da ble jeg litt redd. Det var en tegning av et monster da. lol hva trodde du det sku være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå