ThaHunter Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Yarr harr fiddelidi nå skal vi hvalen ta! Mann the harpoons og gjør dere klar, får dåsa skal vi ta! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Sjømanns sang? Okei. Bare et spørsmål. Kuse er: vagina, fitte osv? Eller tar jeg helt feil nå? Kuse er dåse ja. Og Xsist, slutt å griefe låta vår:U Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Says the minecraft griefer! Mannskapet satte i gang under kapteinens lovende sang Kapteinen teletubbiekid han var en drekkende sjømann med lyst for kuse! Tjohei! Kusa er hans, drekka er vår, sammen skal vi fakke kusa! PS: Jeg har aldri skrevet en sang tekst før. Edit: Du får lære meg å skrive sang tekster da teletubbiekid. Endret 8. september 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Det har ikke jeg heller^^ Nå er vi færi med kusa vår Men kapteinen vil han mer! Vi fester og bråker natta lang Mens skipsgutt Vaenas sitter og ber. Vi burde egentlig hatt en melodi å holdt oss til, dette maixer ikke sence i det hele tatt xP Endret 8. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
ThaHunter Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 haha sant så sant. prøvde synge den for meg selv men dere endrer du på lengden på setningene og rytmen på sangen hele tia. + at dere ikke er flinke til å rime Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Pfft, rimene mine er awesome, det er heller melodi og rytme som er vanskelig. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Oi vi har time egentlig vi nå. Men skippsgutt Vaenas? Jeg er da en skikkelig pirat, en uten noen form for barmhjertighet. Men melodi trenger vi ja, også blir det lettere å skrive da også tipper jeg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Næsj, du er en godkristen liten skipsgutt^^ Men har friminutt snart, så får ta det en annen gang. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Nei men man får fravær. Og fravær er ikke bra.Jeg har flere timer fravær på skolen enn på jobb. Hvilken tror du en eventuell fremtidig arbeidsgiver vil se mest på? Lenke til kommentar
ThaHunter Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg har drevet med musikk (trommer i 8 år) mesteparten av livet mitt så jeg kan si min menig. Nå er vi færi med kusa vår Men kapteinen vil han mer! Vi fester og bråker natta lang Mens skipsgutt Vaenas sitter og ber. Det er beste vers hittil. Følg den rytmen, men fjern skipsgutt siden det får siste setning til å virke kaotisk og urytmisk. Edit: du skal telle til 4 på hver linje i samme hastighet. Bruk det som en pekepinn Men jeg har friminutt jeg også så snakkes om en time elns. Endret 8. september 2009 av Xsist Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Både og, men jobben tror jeg har mest å si sånnsett, men man burde da unngå all form for fravær. Selv har jeg null fravær fra jobben og kanskje 1 dag i år. I fjor hadde jeg bare 4 timer fravær fra skolen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg prøver selvsagt å unngå fravær jeg og, men f.eks. i dag var det rimelig uunngåelig. Jeg hadde et møte på jobb kl. 10 som det var viktig at jeg møtte opp til, og kom dermed for sent til skolen som begynte 10:45. Så ender møtet i masse venting på at lønnskontoret skal gi lyd fra seg (noe som selvsagt ikke skjer), og jeg går glipp av hele timen, for så å få beskjed om at engelsk litteratur i dag var avlyst pga. læreren er syk. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Men må man velge ser man jo på hva som er viktigst den og den dagen, altså hvis noe skjer på skolen som er viktig, mer viktig enn det som skjer på jobben er jeg på skolen. Men ellers ville jeg tatt jobben foran skolen. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Ser på District 9 nå, vet ikke hva den går ut på, men fikk den på minnepenn fra en fyr. Stalker som vi kaller han. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Tidlig ferdig på skolen i dag. Selv om jeg ikke kan dra hjem for høstferien. Endret 8. september 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har greid å rote meg inn i OD komiteen i år... Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hvordan har du klart det Marthe ? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Ble lurt med av en klassen siden jeg kjedet meg. Vet ikke helt hva jeg har begidd meg ut på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 En drittmåned. Lykke til. Jeg tror jeg bare betaler dem ut av min egen lomme og samtidig ber dem dra til helvete. ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Dritt oppgaver, skulle ut å spille billiard med noen kamerater i dag, men så får vi en stor design oppgave som skal være ferdig til i morgen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå