Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Skjer med ny avatar? >.> God morgen, slesken. Jeg er egentlig syk, men vi skal ha historie i dag. Jeg liker historie. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Man kan da fortsatt sove selv om man er på skolen. Nja, soving på skolen foregår mest ufrivelig her i gården. Hadde ikke tatt sjangsen nå for å si det sånn... Haha, hva er det værste som kan skje? Oh... ^^ Skjer med ny avatar? >.> God morgen, slesken. Jeg er egentlig syk, men vi skal ha historie i dag. Jeg liker historie. God morgen til deg og :3 Syns du virkelig historie er så gøy at du drar frivillig på skolen for å værra med, når du egentlig kan ligge hjemme og gjøre absolutt hva du vil? Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Ja. Dessuten vil jeg ha god karakter. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 En time gir deg da ikkje dårligere karakter? hadde vel kansje 40 timer fravær i samfunnsfag i fjor, og fikk 5.. av en uber feminist på noe og førti Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Nei daså. Får da ikke dårligere karakter bare fordi du misser én stakkars liten time =S Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Nei men man får fravær. Og fravær er ikke bra. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Nei daså. Får da ikke dårligere karakter bare fordi du misser én stakkars liten time =S Har allerede gått glipp av en time. Vil helst ha så lite fravær i år som mulig. Dessuten vil jeg vise hva jeg kan, mehe. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Må nok si meg enig med villstyringen i det. Historie er gøy, fakisk et av de bedre fagene på skolen. Huff føler meg elendig i dag. Var så trøtt i går som jeg aldri før har vært. Så da jeg kom hjem kl 20.00 i går la jeg meg på senga iført sko og alt, og sov der helt til nå. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har cola! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Da sender du den til meg i posten da vettu. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hva sender du tilbake da? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Bøø! Ble stille her og jeg har pause, gidder ikke å fyre i gang noen spill nå, også er klassen litt stille av seg ikke noe morsomt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 MAAAT: JEG vil ha maaat ?C Vaenas, reis deg opp og syng en sang:D da blirre liv skal du se! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Versågod her har du mat! *Stappe brødskive inn i dvd stasjonen* Da får folk vondt i øra, prøvd det ut og ja det blir liv, men alle blir så forbannet sure på meg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Så du synger like pent som meg altså? Jeg høres, helt seriøst, ut som en hes kråke når jeg tar av. Men synging er gøy da^^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Synging er gøy. Bare synd de blir så sure, men det er godt det ikke bare er jeg som høres sånn ut. Vet du hva teletubbie? La oss lage en sang. Du starter! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hakke mic her da. Eller tenkte du på å lage en tekst til en sang? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Vi kan jo lage tekst først, også kan vi spille inn senere så folket her kan ha noe å le av. ^^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Pfft. ingen skal le av låta vår, den skal være fengende og barsk! Alle man tjohoi, det er en hval til sjøs! Få mannskapet på dekk, og bring min hvite bluse. Denne hvalen skal vi ta Og jeg skal ha dens kuse! Det var første vers, nå erre din tur=D Temaet er forresten sjøsang, og vi skal ha trekkspill. Endret 8. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Sjømanns sang? Okei. Bare et spørsmål. Kuse er: vagina, fitte osv? Eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå