Laland Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Google. Sketchup. Det er tidenes program! Drepte akkurat en time med å leke meg litt for å få tilbake gamle kunnskaper! Edit: Men nå er det på tide for meg å legge meg. God natt! Endret 7. september 2009 av Laland Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvor ble timene av? Skummelt vanedannende onlinespill er... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg har da ikke linken! xDog HCG: Det koster 199,50 på alle platekompaniet-butikker. Takk. Hvorfor vil du ha COD4 nå? Fordi jeg ikke har det, er et av de beste FPS'ene noen gang, og jeg vil spille historien fra MW1 før MW2. Sterkt språk HCG pass på. Skjul WTF? Alle vet jeg tåler sterkt språk. Men den videoen på toppen av denne siden... Endret 8. september 2009 av HCG Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Youtubevideo Hvis dere ser denne driten så er dere modige internettwarriors. Det første jeg ser når jeg kommer meg på SO igjen er denne videoen... Anywho. God morgen! Starter dagen med mitt første vellykkede, drap?, i The Hunter. Streifa bare dyret først, og måtte vandre etter det for å gjøre en slutt på lidelsene. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Vi snakkes, g33ks. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ufattelig teit å stå opp kl. 7 når jeg begynner på skolen 1045. Ble vekket av at hunden skrapte mot døren. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kan ikke helt si at jeg stoler på System Requirements Lab sin "se om pcn din kan kjøre et spill fra lista" side. Får maks uttelling i forhold til Battlefield 2 på alt utenom operativsystem, som jeg får beskjed om at burde være Windows XP SP3 mens jeg tydeligvis har en eller annen random windows distro. Skjønner jo det at de nok ikke har lagt inn Windows 7 enda.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 God morgen fellow gamers. Er frisk i dag og har sovet nesten 26 timer! Wow jeg er så våken at jeg ikke tror jeg klarer å sove til natta igjen. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg la meg 0130 og våkna av mobilen kl 0600. Ergo 5,5 timer med søvn. Kunne heldigvis sove en drøy time ekstra, og stå opp kl 0700 siden vi ikke begynner før 1015 i dag :3 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Yay, lærern ble fornøyd med naturfagpresantasjonen vår, som vi lagde mens den første gruppa presenterte ^_^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Greide å komme en halvtime for sent i dag, og skulle egentlig hatt gym nå. Men dørene er låst, så har ingen mulighet til å komme inn der (vet at det er folk der inne, men er ingen som åpner). Så får vel bare sitte her på biblioteket en time... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Digg det da, kan få deg litt ekstra søvn:3 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ser for meg at det funker dårlig dersom man allerede har stått opp og komt seg på skolen. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 noen som vet om latter scene pleier og skjekke legitimasjon på showa dems eller er det vist du vil kjøpe drikke i tilleg? anyone? Er det klubbscenen? Hovedscenen Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ser for meg at det funker dårlig dersom man allerede har stått opp og komt seg på skolen. Man kan da fortsatt sove selv om man er på skolen. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 God morgen fellow gamers. Er frisk i dag og har sovet nesten 26 timer! Wow jeg er så våken at jeg ikke tror jeg klarer å sove til natta igjen. Du så ganske opplagt ut, ja. o_o Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Skjer med ny avatar? >.> Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Er ganske opplagt ja. Har et energi nivå som er utrolig høyt også nå, litt kjipt å sitte her og a undervisning i indesign da. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 God morgen forumfolk. Hjemme fra skolen i dag pga at jeg er litt småsyk. Gode nyheten med det er vel at jeg kan være hjemme og game, men den dårlige nyheten er at siden jeg sov i omtrent hele går så kommer jeg aldri til å bli ferdig med norskprosjektet. Dvs at jeg ikke kan game i dag likevel >_< Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Man kan da fortsatt sove selv om man er på skolen. Nja, soving på skolen foregår mest ufrivelig her i gården. Hadde ikke tatt sjangsen nå for å si det sånn... Jeg liker egentlig ikke tirsdagene noe særlig. For det første har vi bare allmenfag hele dagen, og for det andre er vi på et helt annet bygg enn normalt. Hvor jeg egentlig ikke er kjent i det hele tatt. Så får vel snart gå, og se om jeg finner ut hvor mattetimen skal være, og om klassen i det hele tatt er her. Liker de andre dagene mye bedre, da all undervisningen foregår i samme rom, og bygg. Uten noe særlig stress... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå