head_hunter Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeg er ikke her på denne siden av forumet men hvordan kan AltF4 ha fått over 9000 stemmer jeg viste ikke det var så mange på siden engang? Quite possebly the best video of all time. Sterkt språk HCG pass på. Skjul Endret 7. september 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Eplefe: Gratulerer på etterskudd! Studerer du til lærer nå da? Du må ikke ta deg vann over hodet (jobbe for mye altså)! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Teletubie, en restart gjorde susen. Tid for å ødelegge! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Jeg er ikke her på denne siden av forumet men hvordan kan AltF4 ha fått over 9000 stemmer jeg viste ikke det var så mange på siden engang? Fordi Yoko Ono is over 9000. Hva er greia med spillet dere hacker og løper rundt og ødelegger i? Er det noe folk har brukt tid på å bygge opp ting bare for at dere skal ødelegge alt for dem, eller er det noe mer fornuftig? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Teletubie, en restart gjorde susen. Tid for å ødelegge! Server: [RSCBUnlocked] Community Freebuild Koordinater: x: 386, y: 11 Der er det en inngang til en undergrunnstunnel. Joine å herpe den? Er på Skype med dem som lager den^^ Endret 7. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Teletubie, en restart gjorde susen. Tid for å ødelegge! Server: [RSCBUnlocked] Community Freebuild Koordinater: x: 386, y: 11 Der er det en inngang til en undergrunnstunnel. Joine å herpe den? Er på Skype med dem som lager den^^ Joiner serveren nå. Spilte nettop på en annen server, men alt jeg fjernet kom tilbake etter noen sekunder, why? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Enten så har du rævva internett, så serveren registerer ikke hva du lager, eller så tar serveren jevnlig backup. Sannsynligvis det siste. Jeg er forresten Turtlesap. Har hatt sånn... 4 acs der som er blitt banna xP Endret 7. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
ThaHunter Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Ikke gjør det atsjonas! Ta kjøpesenteret i steden! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Kjøpesenteret har vi allerede tatt =U Det er såååå last week lizm. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Eplefe: Gratulerer på etterskudd! Studerer du til lærer nå da? Du må ikke ta deg vann over hodet (jobbe for mye altså)! <gjør ferdig VGS i år, tenk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Du teletubie, jeg kommer meg ikke ut av spawn point.. Edit. bare glem det, kom meg ut og ble bannet.. Endret 7. september 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Ghad. Må lage meg enda en ny acc nå>-< Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 FUCK OG DØ SOM JEG SKULLE BANNES DA. HAr laget sånn 10 accs nå, og hver eneste en er blitt bannet :!!"# Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Gawd, akkurat nå som jeg har et stort norsk-prosjekt som skal være ferdig til tirsdag klarer jeg å bli syk >_< Kommer sikkert til å bli frisk igjen om to dager, men da får jeg ikke utsettelse, og jeg blir nok aldri ferdig heller. I tillegg har dagen gått helt til "waste." Gikk på skolen og gjorde det elendig på en spanskprøve, kom hjem, sovnet, spiste middag, sovnet og nå har jeg loka rundt i to timer uten å gjøre noen ting pga hodepine. Stikker og legger meg nå, god natt.. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 noen som vet om latter scene pleier og skjekke legitimasjon på showa dems eller er det vist du vil kjøpe drikke i tilleg? anyone? Er det klubbscenen? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Haha, se den videoen her. Verste vrøvlet jeg har hørt, kombinert med aweful koreografi (CRABCORE) http://www.youtube.com/watch?v=D5886Nb_psg Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Den var... rimelig dårlig. , derimot! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Hvis dere ser denne driten så er dere modige internettwarriors. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Faen da, nå får jeg ikke sove i natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå