Laland Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Tenkte mer sånn IRL jeg. Å bli tatt for å være både 50, 60 og 70 er ikke store problemet på internettet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg som egentlig skulle gjøre lekser i dag.. Er ikke så lett når jeg sovner og blir liggende noen timer. I tillegg er jeg helt groggy nå, og litt småsvimmel + vondt i halsen. Krysser fingrene for svine-influensa! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Inga sier: Å faen, Rebz. Fort! Går det an å slette meldinger man har sendt på it's learning fra innboksen til mottakeren hvis de er ulest? Énigme de Cru sier: Nei. Inga sier: Å faen, å faen, å faen. Énigme de Cru sier: Hva skjer? Inga sier: Hvor stor tror du sjansen er for at en noen-og-femti år gammel panserfeministisk lærer ser på det som lett humoristisk å få en link til hardcore BDSM-porr hvor jentene er masochistene med meldingstittelen "Researchvideo til prosjekt om feminismens viktighet i dagens samfunn"? Ååååhå. Jeg ler. xD Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Den som finner CoD4 til meg under 200 kr (inkludert frakt!), kommer på profilen min og signaturen min. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Eller så er det et 800 nummer (service-nummer) som brukes til å scamme deg. De setter minuttprisen latterlig høyt, og når du da ringer tilbake vil pengene fly avgårde. Jeg siterer meg selv i en tidligere post "Var det norske numre? Isåfall ser jeg ikke problemet med å bare ta telefonen/ringe dem tilbake." Med norske numre så mente jeg selvfølgelig et privat nummer, ala 9x xx xx xx Trur det var det det var snakk om også... Eplefe: hæææhæhæhæ xD Link? =3 Endret 7. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Den som finner CoD4 til meg under 200 kr (inkludert frakt!), kommer på profilen min og signaturen min. Hva får deg til å tro at noen vil være på profilen eller signaturen din? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Den som finner CoD4 til meg under 200 kr (inkludert frakt!), kommer på profilen min og signaturen min. Er bare å gå inn på nærmeste Platekompaniet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har da ikke linken! xD og HCG: Det koster 199,50 på alle platekompaniet-butikker. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 noen som vet om latter scene pleier og skjekke legitimasjon på showa dems eller er det vist du vil kjøpe drikke i tilleg? Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvorfor vil du ha COD4 nå? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Teletubie, hvordan får du startet minecraft? min stopper helt etter man har trykket på en server. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hei Eplefe. Hva styrer du med om dagen? Har du begynt på skole eller har jeg misforstått? Jeg har forelesning fra 8:15 -> i morgen tidlig. Det er kjipe greier. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Teletubie, hvordan får du startet minecraft? min stopper helt etter man har trykket på en server. Har du oppdatert Java? btw, funker ikke i Opera. Kjør det i FF eller IE. Evt. last ned hacken;D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hei Eplefe. Hva styrer du med om dagen? Har du begynt på skole eller har jeg misforstått? Jeg har forelesning fra 8:15 -> i morgen tidlig. Det er kjipe greier.Jeg har begynt på skole, ja. Også jobber jeg samtidig. Superslitsomt! Også skal jeg liksom ha tid til kjærlighetslivet mitt (nåja, det er vel heller å få tid til skole for kjærlighetslivet ) og sosialliv og sånn òg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Oppdaterte Java for en snau time siden, og kjører i FF. Hvor får jeg tak i hacken? community-siden? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har fått en helt forjævlig hoftesmerte som stikker bare jeg ligger i ro. Det å gå er nesten helt umulig. Det var der når jeg stod opp i dag morges men hadde ingen hint til det dagen før. Merkelig, for har knapt brukt benet på en uke. Bare dukket opp sånn plutselig. -_- Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Siden er endelig oppe igjen! Og med det, god natt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Oppdaterte Java for en snau time siden, og kjører i FF. Hvor får jeg tak i hacken? community-siden? Her: http://www.youtube.com/watch?v=PFXXv4_rhGQ Endret 7. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Noen som vil være snille å ta over for meg på jobb i morgen? Må opp kvart på seks. Juhuu. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 noen som vet om latter scene pleier og skjekke legitimasjon på showa dems eller er det vist du vil kjøpe drikke i tilleg? anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå