Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inga sier:

Å faen, Rebz.

Fort! Går det an å slette meldinger man har sendt på it's learning fra innboksen til mottakeren hvis de er ulest?

Énigme de Cru sier:

Nei.

Inga sier:

Å faen, å faen, å faen.

Énigme de Cru sier:

Hva skjer?

Inga sier:

Hvor stor tror du sjansen er for at en noen-og-femti år gammel panserfeministisk lærer ser på det som lett humoristisk å få en link til hardcore BDSM-porr hvor jentene er masochistene med meldingstittelen "Researchvideo til prosjekt om feminismens viktighet i dagens samfunn"?

 

 

Ååååhå. Jeg ler. xD

Lenke til kommentar
Eller så er det et 800 nummer (service-nummer) som brukes til å scamme deg. De setter minuttprisen latterlig høyt, og når du da ringer tilbake vil pengene fly avgårde.

Jeg siterer meg selv i en tidligere post "Var det norske numre? Isåfall ser jeg ikke problemet med å bare ta telefonen/ringe dem tilbake."

 

Med norske numre så mente jeg selvfølgelig et privat nummer, ala 9x xx xx xx

 

Trur det var det det var snakk om også...

 

Eplefe: hæææhæhæhæ xD

Link? =3

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Hei Eplefe. Hva styrer du med om dagen? Har du begynt på skole eller har jeg misforstått? :) Jeg har forelesning fra 8:15 -> i morgen tidlig. Det er kjipe greier.
Jeg har begynt på skole, ja. Også jobber jeg samtidig. Superslitsomt! Også skal jeg liksom ha tid til kjærlighetslivet mitt (nåja, det er vel heller å få tid til skole for kjærlighetslivet :love: ) og sosialliv og sånn òg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...