Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Hallo, du ringte meg før idag?

-Ånei, sorry, feil nummer.

-Ah okei, hadet.

 

Det er det værste som kan skje hvis du ringern opp igjen;P

 

Eller så er det et 800 nummer (service-nummer) som brukes til å scamme deg. De setter minuttprisen latterlig høyt, og når du da ringer tilbake vil pengene fly avgårde.

Endret av Error
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvorfor, men jeg takler ikke champagne. Musserende hvitvin går fint, derimot.. :huh:
Du takler ikke musserende hvitvin fra et bestemt distrikt? :huh:

Det er det særeste jeg har hørt. :|

 

Jeg skulle gjerne kommet Rebecca, men det blir litt seint nå. Skal på universitetet i morgen og slikt. :\
Aww. :<

Alle skal noe i morgen. Selv skal jeg på jobb og skole og sånn, men jeg trenger selskap allikevel! Alle bare dro. Mamma stakk med pappa, lillebror er inn og ut som en jojo, og jeg sitter her alene med laptopen. SELSKAP.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvorfor, men jeg takler ikke champagne. Musserende hvitvin går fint, derimot.. :huh:
Du takler ikke musserende hvitvin fra et bestemt distrikt? :huh:

Det er det særeste jeg har hørt. :|

Rart, I know! Men det bryr vi oss ikke om. For jeg er rik! Jeg har vunnet i et lotteri! :D

 

Your name have therefore been short-listed to claim a total sum of US$900,000..00 (Nine Hundred Thousand

United States Dollars) in cash credited to file KPC/9030108308/03.This is from a total cash prize of

US$228,090,000 Million dollars, shared amongst the first lucky winners in this category world-wide. (THIS IS THE

FIRST TIME AN AFRICAN COUNTRY IS HOSTING THE SOCCER WORLD CUP, THIS IS THE REASON FOR THIS

COMPUTER DRAW, YOU ARE WELCOME TO CLAIM YOUR PRIZE MONEY, THIS PROGRAME IS SPONSORED BY

25 COMPANIES INCLUDING COCA-COLA, MICRO SOFT, ETC.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvorfor, men jeg takler ikke champagne. Musserende hvitvin går fint, derimot.. :huh:
Er ikke du 15 år?

Nei, jeg er ikke 15. Folk tar meg for å være 18 og 19. Det er litt awesome. Jeg er 16, derimot.

 

Wow! Micro soft sine microfiberkluter er jo helt fantastiske!

Veldig populære om sommeren. Stablet ut ganske mange av dem på Meny i sommer!

 

Edit: drugiS har rett. Kort og greit.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...