AltF4 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nei stemte ikke Høyre jeg er bare redd de skal finne ut at Siv Jensen plutselig har noen smarte ideer. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvem stemte du da...? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Venstre. Men jeg veit ikke om det var riktig, burde stemt AP føler jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Wuhu! Nå er telefonen jailbreaket! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nei stemte ikke Høyre jeg er bare redd de skal finne ut at Siv Jensen plutselig har noen smarte ideer. Hadde ikke bekymret meg så veldig for det. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Wuhu! Nå er telefonen jailbreaket! Gz! Var det hard work? Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Wuhu! Nå er telefonen jailbreaket! Hvorfor jailbreaker du den? Tror du mister garanti, muligens - og det er virkelig ikke nødvendig uansett. Endret 7. september 2009 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Man må fordi man kan. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Wuhu! Nå er telefonen jailbreaket! Gz! Var det hard work? Det var innmari lett, faktisk! Wuhu! Nå er telefonen jailbreaket! Hvorfor jailbreaker du den? Tror du mister garanti, muligens - og det er virkelig ikke nødvendig uansett. Multitasking og flere muligheter. Garantien forsvinner heller ikke. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Forhåndsstemte for lenge siden jeg. Det føles faktisk veldig rart - tenk om partet jeg stemte på plutselig skulle komme med noe jævlig teite forslag? Hva om de åpner for at Siv Jensen kan bli statsminister? Du stemte da altså Høyre? Det har jeg også planer om ved skolevalget. Rødt og SV pleier å gjøre det skarpt på min skole. smart skole og laland, hvorfor jailbraker du den? mister jo garanti, og tjener ikke så mye på det nå for tiden har jeg sett Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Heisann folkens Står til? Hatt en grei mandag? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 og laland, hvorfor jailbraker du den? mister jo garanti, og tjener ikke så mye på det nå for tiden har jeg sett Man mister ikke garantien på å gjøre det. Jeg gjør det for å multitaske. Når jeg får Spotify Premium vil jeg bruke det på samme måte som den innebygde musikkspilleren. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hurra, NTSC-Vikingen til meg og Eplefe virker. \o/ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Spotify på AppStore. * danse danse * Weee Får lønn i morra da blir det premium på meg og! Gleder meg stort!!! Champions Online nå! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Ack jeg trenger et bra emuleringsprogram som funker med Windows 7 64 bit. Hadde håpt på deamon tools, men ingen av de jeg prøver meg på ser ut til å fungere GO GO power ISO!!!!!!!!!!!!! Wait, what???? Spotify på appstore??? *røske fram iphone* EDIT: NOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!! "The item you are looking for is currently only able in the US store............." EDIT2: Jeg har registrert min spotify account med USA addresse for og slippe og oppgi kreditkort info. Og spotify var visst ikke tilgjengelig i USA. Payback sux Endret 7. september 2009 av backstabber Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Skjer med at et lass med mobilnummer som ikke eksisterer i telefonkatalogen ringer meg? Skjedd fler ganger de siste månedene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 De kan bare si til mobilleverandøren at de ikke vil være i tlfkatalogen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Da kan de værsågod å ikke ringe til meg i hvert fall. Wohoo, var en pizza igjen i fryseren. Da slapp jeg gå på butikken for å kjøpe emg noe middag. Men snart tom for brød og pålegg, så blir vel en tur i morgen Endret 7. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Exia Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jailbreak er utrolig lett. Tar 5 min om man kan det. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ehm... God morgen. Værre hodepine har jeg ikke hatt på år og dager. Går å legger meg igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå