AltF4 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Hei hei. Her er det stille Endret 7. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Her var det stille, ja... Hva holder folket på med? jeg for min del holder på å redigere noen bilder. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Sitter her og prøver å gjøre ferdig prosjektet mitt om Meyerhold (Personen som fant opp Bio-mekanikk i teateret) Men det er jammen meg ikke lett å konsentrere Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har nettopp forhåndsstemt^^ Det føles godt:3 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Skal ha skolevalg snart Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Nesumar. I have missed you! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Forhåndsstemte for lenge siden jeg. Det føles faktisk veldig rart - tenk om partet jeg stemte på plutselig skulle komme med noe jævlig teite forslag? Hva om de åpner for at Siv Jensen kan bli statsminister? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Her sitter jeg og planlegger begravelsen til HCG. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeg ser en Remi som leser SO. :o Edit: HCG: Tørr jeg spørre hvorfor? Endret 7. september 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Skal vel skifte nick da. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Og avatar i 2010. Lurer på om jeg skal lage egen tråd for begravelsen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Skifter ikke du avatar sånn en gang i måneden uansett? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 For å prøve å finne den rette. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Det er bare å bestemme seg det. Du vil aldri finne den rette så lenge du vet at du bare vil skifte senere for å se om du blir med fornyød med den nye. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Idag har jeg gjort min borgerplikt og stemt. I et skolevalg. AP all the way, baby! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 For en overraskelse Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Jeg og stemte babord Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Den gikk over hodet på meg... Nevermind, jeg skjønte det nå B) Endret 7. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Måtte huske på y-regelen før jeg ble glad ^_^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Forhåndsstemte for lenge siden jeg. Det føles faktisk veldig rart - tenk om partet jeg stemte på plutselig skulle komme med noe jævlig teite forslag? Hva om de åpner for at Siv Jensen kan bli statsminister? Du stemte da altså Høyre? Det har jeg også planer om ved skolevalget. Rødt og SV pleier å gjøre det skarpt på min skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå