Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke det gjør deg så rar Laland (nok av andre ting som gjør det :p ). Vil tro de fleste ungdommer har det slik.

Nå skal jeg være så irriterende å spørre om hvilke ting du sikter til ^_^

 

Fant en finfin kommentar på TPB om Fatso.

 

Man I sooo wish there where english subs for this. Looks like a funny movie those norweegies have brought out.

Norweegies.. Det klinget bedre enn norwegians.

 

Er forøvrig på Pokémon episode 413 nå.

Lenke til kommentar
Tror ikke det gjør deg så rar Laland (nok av andre ting som gjør det :p ). Vil tro de fleste ungdommer har det slik.

Nå skal jeg være så irriterende å spørre om hvilke ting du sikter til ^_^

Er ikke noe som jeg kan komme på sånn plutselig, men mente det på en ytterst positiv måte. Det er bare bra at du er litt rar. Vi er vel alle litt utenfor normalen her på forumet. Jeg er selv en svært snodig type. ;)

 

Er forøvrig på Pokémon episode 413 nå.

Way to go! Bare litt over 170 episoder igjen før du er ajour. :)

Lenke til kommentar

Og da var man på plass på skolen... Har nå en halv time til rådighet, men vet ikke helt hva jeg skal bruke den til. Å legge seg nedpå for å sove litt frister veldig, men tror ikke jeg tar sjangsen på det. Da står (lekse)lesing, og forum igjen som alternativ. Tror derfor forumsurfing blir en klar vinner. God morgen til alle dere som våkner nå.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å se et mønster i undervisningen.

 

Det er mandag, jeg gleder meg til å kunne jobbe på data. Læreren snakker til oss som vi ikke kan en eneste liten bit på data, går for fort frem i forhold til å vise oss ting, går ikke rundt til alle og sjekker om de får til hva han akkurat har gått gjennom, jeg blir frustrert, de 4 år gamle iMacene vi bruker er treeeige og irriterende å bruke, jeg blir frustrert og ender opp her eller å surfe rundt på gametrailers.com

Lenke til kommentar
*snip*
Er forøvrig på Pokémon episode 413 nå.

Way to go! Bare litt over 170 episoder igjen før du er ajour. :)

Det var da inderlig godt. Og med bare 170 episoder igjen har jeg hentet nytt mot!

 

Spotify er ute på app store nå, det var en fin morgenmelding :)

*kaste seg på telefonen*

 

Jeg begynner å se et mønster i undervisningen.

 

*snip*

Så lenge du personlig ligger langt foran læreren er det jo ingen problemer:p

Lenke til kommentar

Det er vel strengt tatt det første vidt kjente bildet fra 2000-tallets kriger som ikke forestiller innleide sikkerhetsvakter uten klær, soldater som morer seg med innfødte fanger, sønderbombede hus og skrikende kjerringer i burka, flaggbærende kister, eller poserende G.I. JOE-type heroez. På tide?

Lenke til kommentar

Tja. Mitt behov for å se en døende stakkar uten ben er mindre enn familiens ønske om å holde bildet hemmelig.

 

Vi vet alle at soldater dør som fluer der nede, og bilder av G.I. JOE-type heroez jobber bare i mot amerikanerne som tydeligvis ikke eier smak når det gjelder posering på bilder.

 

Anser publiseringen som unødvendig, men forsvarlig.

 

Kjenner det plutselig ble litt merkelig å lese om ign.coms utsendte til PAX som har spilt Left 4 Dead 2 med katana.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...