Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hæhæ digga de bildene teletubbie. Spesielt det hvor man ser en fyr skriver "KICK TELETUBBIEKID HE'S DELETING ALL MY STUFF"

 

teletubbie; fortell meg hva det er før jeg gjør noe dumt. Det så awesome ut!

Det er awesome! Fullstendig åpent for griefers, og med hacken kan man fly rundt hvor som helst og slette uknuselige objekter plassert av admins i tillegg^^

 

Minecraft er anbefalt for alle som fant glede i å ødelegge andres Lego back in the days;D

Jeg var på en server igår natt, den serveren hvor jeg ødela Bowser faktisk. Jeg fløy rundt som en berzerk termitt med vinger og ødela ALT jeg så. Adminen var vekke så jeg fikk herje rundt i over 30 minutter. 30 minutter med hack er mye. Absolutt alt så helt markspist ut mot slutten. Når adminen endelig kom på plass så var det eneste han presterte å si at "everything is gone..."

 

Og når jeg fikk med meg kompiser med på å herje, da var det et mareritt for resten. Vi var strukturerte som faen, gikk fra server til server, samarbeidet om målene, distraherte adminsene, ødela shit fra innsiden og ut, plasserte rosa firkanter over alt, gravde oss ned under bakken som mulvarper når vi ble oppdaget av noen i horisonten og brukte koordinater for å komme oss opp igjen under viktige mål. Det var episk^^

Lenke til kommentar
Hvilket parti var det som mente at skolen burde begynne til to tidspunkter? Hørte noe slikt på radioen her om dagen, det skulle visst være midt i blinken for dem som kunne tenke seg å sove til 9-10 tiden.

 

Er noe slikt i Danmark. Er en del som er tilrettelagt for B-mennesker som gjerne sover litt lenger og dermed begynenr senre på jobb. Men de jobber jo lenger da.

 

Legger meg nå selv. Skulle klinke til med 2 Pearls...striper men min kilde vil ikke virke!

 

God natt!

Lenke til kommentar
Hvilket parti var det som mente at skolen burde begynne til to tidspunkter? Hørte noe slikt på radioen her om dagen, det skulle visst være midt i blinken for dem som kunne tenke seg å sove til 9-10 tiden.

Tror faktisk det var et forslag fra lederen av KrfU. Mener å ha lest det en plass, tror det var VG.

 

Edit: Hadde å gjøre med at studier viste at ungdom mellom 15-25 år har en biologisk klokke som går saktere enn normalt og at de derfor trenger mer søvn.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...