Gal_ape Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Sweet at NOD32 (ok da, må ha NOD64) fungerer med Windows 7. Så slipper jeg frykten for noe som helst kan skje meg. Sier ikke at det ikke kan det, men har vært svært smooth opplevelse frem til nå :3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Jeg føler litt win på meg. Skolen begynner 8:15 tirsdag-fredag, og veien dit er 3 minutter på skuter inkludert en liten sekvens med 70-80km/t. Jeg digger det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) lolidude føyk langt opp på lista over helter sånn plutselig. Endret 6. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) - Endret 6. september 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Hører jeg klaging over når man må stå opp? Jeg begynner 08.05 hver dag, men må reise hjemmenifra klokken seks. Og det er ikke noe særlig... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Jeg vet ikke helt når jeg skal stå opp i morgen, for jeg aner ikke når jeg begynner på jobb. Det er litt slitsomt, for hvis jeg begynner klokka 8 må jeg vite det over en time før jeg får ringt barnehagen og spurt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Å stå opp tidlig er ikke det som er ille. Det er det å sitte i 8-10 timer og høre på relativt kjedelige forelesninger som plager meg. Att det starter kl 08 på en mandag er bare en negativ bonus. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Hæhæ digga de bildene teletubbie. Spesielt det hvor man ser en fyr skriver "KICK TELETUBBIEKID HE'S DELETING ALL MY STUFF" teletubbie; fortell meg hva det er før jeg gjør noe dumt. Det så awesome ut! Det er awesome! Fullstendig åpent for griefers, og med hacken kan man fly rundt hvor som helst og slette uknuselige objekter plassert av admins i tillegg^^ Minecraft er anbefalt for alle som fant glede i å ødelegge andres Lego back in the days;D Jeg var på en server igår natt, den serveren hvor jeg ødela Bowser faktisk. Jeg fløy rundt som en berzerk termitt med vinger og ødela ALT jeg så. Adminen var vekke så jeg fikk herje rundt i over 30 minutter. 30 minutter med hack er mye. Absolutt alt så helt markspist ut mot slutten. Når adminen endelig kom på plass så var det eneste han presterte å si at "everything is gone..." Og når jeg fikk med meg kompiser med på å herje, da var det et mareritt for resten. Vi var strukturerte som faen, gikk fra server til server, samarbeidet om målene, distraherte adminsene, ødela shit fra innsiden og ut, plasserte rosa firkanter over alt, gravde oss ned under bakken som mulvarper når vi ble oppdaget av noen i horisonten og brukte koordinater for å komme oss opp igjen under viktige mål. Det var episk^^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Au... Kvise på halsen, rett under adamseplet, ferdig med treningen og alt, måtte bare innom og si det før jeg la meg. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Syns oppriktig synd i alle dere som må starte før klokken 08:30 på skolen, det skulle ha vært forbudt. Ellers liker jeg å skryte av at jeg begynner klokken 12:45 hver tirsdag. Studiespesialiserende ftw. Forresten litt enig med ROR. På tirsdagene har jeg bare skole i 4 timer, men siden jeg ikke er ferdig før 4 føles dagen uansett skikkelig lang. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Hvilket parti var det som mente at skolen burde begynne til to tidspunkter? Hørte noe slikt på radioen her om dagen, det skulle visst være midt i blinken for dem som kunne tenke seg å sove til 9-10 tiden. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Nei, nå tror jeg at jeg hopper til køys. En episode av Hotel Babylon også er det natta på meg. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Ack jeg trenger et bra emuleringsprogram som funker med Windows 7 64 bit. Hadde håpt på deamon tools, men ingen av de jeg prøver meg på ser ut til å fungere Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 http://open.spotify.com/track/1EwsNMEUHb5KQM3tTnNy9h Tror dere Lotta blir like stor som det jeg tror? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Nei folkens. Nå er det natta! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Hvilket parti var det som mente at skolen burde begynne til to tidspunkter? Hørte noe slikt på radioen her om dagen, det skulle visst være midt i blinken for dem som kunne tenke seg å sove til 9-10 tiden. Er noe slikt i Danmark. Er en del som er tilrettelagt for B-mennesker som gjerne sover litt lenger og dermed begynenr senre på jobb. Men de jobber jo lenger da. Legger meg nå selv. Skulle klinke til med 2 Pearls...striper men min kilde vil ikke virke! God natt! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Hvilket parti var det som mente at skolen burde begynne til to tidspunkter? Hørte noe slikt på radioen her om dagen, det skulle visst være midt i blinken for dem som kunne tenke seg å sove til 9-10 tiden. Tror faktisk det var et forslag fra lederen av KrfU. Mener å ha lest det en plass, tror det var VG. Edit: Hadde å gjøre med at studier viste at ungdom mellom 15-25 år har en biologisk klokke som går saktere enn normalt og at de derfor trenger mer søvn. Endret 6. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Det hadde rett og slett vært krem. Jeg vet døgnet bare ville blitt "flyttet" to timer, men jeg vil heller være våken om natten og sove bort morgenen enn å våkne om morgenen og sove om natten. Rare meg. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Nei, god natt alle sammen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Tror ikke det gjør deg så rar Laland (nok av andre ting som gjør det ). Vil tro de fleste ungdommer har det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå