Snorre Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Må beklageligvis kunne meddele at pollen er blitt kuppet av digitale gnomer som bor i forumkoden. Disse har på en eller annen måte klart å interagere med forumet og således laget ugagn. De har gitt hele 9001 stemmer til Yoko Ono. Ikke nok med det! De har også prøvd å implisere undertegnede ved å få det til å se ut som om det er jeg som har redigert tråden, og dermed pollen, sist. Jeg vil imidlertid få meddele at situasjonen er under kontroll og at forumgnomene vil bli brakt under kontroll i løpet av kort tid. Takk for deres oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Er det andre enn meg som har et ganske så intesnt hat mot lånekassen sin nettside? makan til tullball.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Yoko fortjener heller ikke OV3R NIN3 7HOUS4ND, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Yay! Nett igjen, ble bare borte her en stund, men stikker å trener. Så sier God natt alle kjøre søte små. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Hei. Jeg er Lånekassen sin nettside. Elever ved videregående skoler og universiteter/høyskoler er vel de som kjenner meg best. Som nettside har jeg en av de tyngste jobbene i dagens moderne samfunn. Jeg jobber 24 timer i døgnet, syv dager i uken, år etter år. Pauser får jeg bare de få gangene jeg vedlikeholdes av it-folk. Jeg jobber hardt for å gi elever og studenter den beste service og hjelp. Idag var det imidlertid en kunde som utalte at han hater meg ganske så intenst. Og at jeg er et tullball. Mange tror at vi nettsider ikke har følelser, og at de står fritt til å snakke nedsettende om oss og støte oss. Men det er feil. Vi har følelser vi og, og uttalelsene til denne kunden gjorde meg svært såret. Etter mange år i denne jobben har jeg opparbeidet meg god kunnskap om lån og stipendier til elever og studenter. Skulle tro de satte mer pris på arbeidet mitt, men nei. Kritikk er det eneste jeg får, aldri ros. Neste gang kommer jeg nok til å krasje harddisken så filene blir ugjennopperettelige. Jeg orker ikke lenger å leve. Takk for meg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) lol jobber du for lånekasssen eller noe? Endret 6. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Bra skrevet Snorre Har ikke sjekket hva jeg får i stipend en gang ^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 @Snorre: http://open.spotify.com/track/0VjnFMoYVXcmQkcCYqSxuL Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Et tullball? Er ikke en ball et hankjønnsord? (gogo gramatikk-diskusjon!) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Vel, baller er i hvert fall forebeholdt hannkjønn. Og kvinnekjønn ved festlige anledninger selvfølgelig. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Jobber ikke for lånekassen nei. Har faktisk ikke brukt dem enda. Men må vel skaffe meg studielån når jeg eventuelt bestemmer meg for å flytte på hybel. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Wat. Bor du hjemme hos foreldrene dine Snorre? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 "Dessverre" ja. Har egentlig ikke hatt det noe travelt med å skulle "komme meg ut av hiet". Først av alt er det pengebesparende. Som student bør man fokusere på studiene og få gode karakterer. Om man da må jobbe to eller tre kvelder i uken for å ha råd til å leve på kollektiv blir det vanskelig å fokusere på studier. Man skal jo ha tid til å ha det sosialt også. Slik jeg ser det brude studielånet og stipendet vært en hel del høyere. 7000 i måneden er såvidt nok. Man burde fått 10 000 i måneden i ti måneder. Altså hundre tusen i året. Da kunne man faktisk klart å finansiere leilighet/kollektiv (+ strøm, internett etc), mat, bøker og et forholdsvis sosialt liv. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Kom på at PS3en har faktisk et eget program for bildefremvisning, og dette funket kjempebra. Fine overganger mellom bildene, og flere fine musikkspor å velge mellom. Så da får jeg livet mitt i bilder på skjermen på lørdag... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Da ble du jo spart for mye jobb! Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Hvorfor kom mandagen så fort? :| Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Hvorfor kom mandagen så fort? :| Fordi søndag satte oppå han.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Skjul Ka tycks? =3 Endret 6. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Hæhæ digga de bildene teletubbie. Spesielt det hvor man ser en fyr skriver "KICK TELETUBBIEKID HE'S DELETING ALL MY STUFF" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå