Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Må beklageligvis kunne meddele at pollen er blitt kuppet av digitale gnomer som bor i forumkoden. Disse har på en eller annen måte klart å interagere med forumet og således laget ugagn. De har gitt hele 9001 stemmer til Yoko Ono. Ikke nok med det! De har også prøvd å implisere undertegnede ved å få det til å se ut som om det er jeg som har redigert tråden, og dermed pollen, sist. Jeg vil imidlertid få meddele at situasjonen er under kontroll og at forumgnomene vil bli brakt under kontroll i løpet av kort tid. Takk for deres oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg er Lånekassen sin nettside. Elever ved videregående skoler og universiteter/høyskoler er vel de som kjenner meg best. Som nettside har jeg en av de tyngste jobbene i dagens moderne samfunn. Jeg jobber 24 timer i døgnet, syv dager i uken, år etter år. Pauser får jeg bare de få gangene jeg vedlikeholdes av it-folk. Jeg jobber hardt for å gi elever og studenter den beste service og hjelp. Idag var det imidlertid en kunde som utalte at han hater meg ganske så intenst. Og at jeg er et tullball. Mange tror at vi nettsider ikke har følelser, og at de står fritt til å snakke nedsettende om oss og støte oss. Men det er feil. Vi har følelser vi og, og uttalelsene til denne kunden gjorde meg svært såret. Etter mange år i denne jobben har jeg opparbeidet meg god kunnskap om lån og stipendier til elever og studenter. Skulle tro de satte mer pris på arbeidet mitt, men nei. Kritikk er det eneste jeg får, aldri ros. Neste gang kommer jeg nok til å krasje harddisken så filene blir ugjennopperettelige. Jeg orker ikke lenger å leve. Takk for meg. :cry:

Lenke til kommentar

"Dessverre" ja. Har egentlig ikke hatt det noe travelt med å skulle "komme meg ut av hiet". Først av alt er det pengebesparende. Som student bør man fokusere på studiene og få gode karakterer. Om man da må jobbe to eller tre kvelder i uken for å ha råd til å leve på kollektiv blir det vanskelig å fokusere på studier. Man skal jo ha tid til å ha det sosialt også. Slik jeg ser det brude studielånet og stipendet vært en hel del høyere. 7000 i måneden er såvidt nok. Man burde fått 10 000 i måneden i ti måneder. Altså hundre tusen i året. Da kunne man faktisk klart å finansiere leilighet/kollektiv (+ strøm, internett etc), mat, bøker og et forholdsvis sosialt liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...