Mokko Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Den hjalp jo nada ettersom den oversatte koden tilbake til tall. Jeg blir lei meg på deres vegne.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Jeg gir nå blanke. Klarer å leve med den reklamen som er. Syns forøvrig det har blitt mindre av den igjen. Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Det skal visst bli mulig å kjøpe Spotify Premium abonnement på Narvesen, 7-Eleven og Shell - Trykk her! Endret 6. september 2009 av Nebula Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Hurra! Kanskje flere som blir tjenesten bevisst da! \o/ Forøvrig synes jeg det er skammelig av dere om dere skulle velge å kvitte dere med reklamen uten å kjøpe premium. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Er det såååå ille med reklame da? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Happy happy joy joy! Da skal jeg nok kjøpe meg et års permium Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Hurra! Kanskje flere som blir tjenesten bevisst da! \o/Forøvrig synes jeg det er skammelig av dere om dere skulle velge å kvitte dere med reklamen uten å kjøpe premium. Jeg hadde uansett ikke kjøpt Premium, så de taper ingenting på meg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Er det såååå ille med reklame da? Den Thomas Dybdahl-musikken appellerer ikke til meg. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Læreren vi har i musikkteknologi anbefalte at alle elevene fikk seg premium konto på spotify Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Hurra! Kanskje flere som blir tjenesten bevisst da! \o/Forøvrig synes jeg det er skammelig av dere om dere skulle velge å kvitte dere med reklamen uten å kjøpe premium. Jeg hadde uansett ikke kjøpt Premium, så de taper ingenting på meg. Hvorfor skal ikke du kjøpe Premium? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 BAH! Har instalert W7 nå, men er nødt til å laste ned nyeste skjermkortdriver før pcn i det hele tatt velger å se mitt Radeon 4890 HD. Nå har jeg tydeligvis et 16mb innebygd skjermkort.. P: Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 God Kveld i forumet. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Fikk nettopp en telefon fra en klassekammerat som ville ha meg med hjem til en fyr for å se film. Planen er at vi skulle være en 4-5 stykker og bare henge, socializing "lizm". Skal jeg være med dem eller låse meg inne på hybelen med min nye pc? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Er litt ondskapsfult av spotify å tjene penger på folk som kjøper premium fordi de nesten river av seg håret pga all den møkka reklamen. husker da spotify kom, da var det liksom så mye snakk om at det er gratis og flott for alle osv. Er jo ikke sånn... Har mange andre ting jeg heller ville brukt 99 kr i månden på, enn å fjerne reklame fra et musikkprogamm. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Hva søren skjer med at jeg ikke får tilgang til min egen eksterne harddisk? Trodde W7 var ferdig med den slags vista-tull -_- Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Det er gratis for det første. Og jeg vet ikke med deg men jeg vil gjerne betale 1000kr i året for og kunne høre all musikken jeg vill gratis. Om du føler deg tvunget til og kjøpe premium bare fordi du må høre en reklame hvert 10ende minutt er det ditt problem. Kjente at jeg ble litt provosert nå.... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 God kveld, God Kveld! Er hjemme fra konfirmasjonen til fetteren min, hilst på den ene fetteren min sin datter, blitt hele 2 år siden sist gang jeg så hun som et lite spedbarn. Ellers har jeg fått høre mye om mors siden av familien min som jeg ikke visste, men det går vi ikke inn på. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Skal konfirmere meg på lørdag om en uke. Må vel begynne å skrive tale snart, men jeg aner bare ikke hvordan jeg skal begynne.. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Det er gratis for det første. Og jeg vet ikke med deg men jeg vil gjerne betale 1000kr i året for og kunne høre all musikken jeg vill gratis. Om du føler deg tvunget til og kjøpe premium bare fordi du må høre en reklame hvert 10ende minutt er det ditt problem. Kjente at jeg ble litt provosert nå.... Det er jo langt ifra all musikk i verden. En god del musikkk er ikke på spotify en gang, og mye av det som er der får vi ikke lov til å høre på i norge. Hadde det hvert reklame hvert 10ende minutt hadde det jo hvert greit, men det er jo mellom hver jævla låt. Og ja spotify er gratis, men de tjener jo på oss selvom vi ikke betaler noe, nettopp fordi de presser en haug med reklame på oss. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Skrive tale? Overvurdert. Reis deg opp og ta det på sparket fortell litt om hva du har opplevd med diverse folk til stede også takker du for alt du har fått (ikke bare med tanke på gavene). Edit: Oh... Legger merke til det nå er Pratesyk. Endret 6. september 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå