Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folka mine ga meg rett som det var 2000,- kr nå når vi opprettet Nordea-konto m/kort, så jeg vurderer sterkt om de bør gå til mw2 Prestige Edition..

 

EDIT: + At jeg har konfirmasjon om en uke. Blir nok noen kroner rikere da óg..

EDIT2: Legger meg nå. Natta. :)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Det ligger en W7 Ultimate på TPB. Ikke beta eller RC, men the real deal.
Det var da merkelig, siden det kun er RTM som faktisk er kommet ut. Da må det være noen som jobber i et større pc-firma som må like å gi vekk ting, og alle som har kjøpt pc vet at de ikke eksisterer.

 

Hva er RTM?

Heter vel RC eller noe på norsk, men det er "Release to manufacturing", altså at de leverer det til større selskap som kan forhåndsinstallere på pc-er de skal selge med det operativsystemet.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg og noen kompiser bestemte oss for å slutte å griefe i Minecraft og heller gjøre noe konstruktivt. Dette er resultatet så langt:

 

Skjul

minecraft1.jpg

minecraft2.jpg

minecraft3.jpg

minecraft4.jpg

minecraft5.jpg

minecraft6.jpg

minecraft7.jpg

minecraft8.jpg

minecraft9.jpg

 

Btw: det er også et massivt clusterfuck av labyrinter og huler under bakken som jeg har laget, men det er rett og slett ikke noen vits i å ta bilde av det. Hadde vært fett med x-ray photo av det though, men det er dessverre ikke mulig=/

prøvde å spille det for noen dager siden, men kom ikke lenger enn siden dems. Må man betale for å spille? Det virket litt sånn

Lenke til kommentar
Det ligger en W7 Ultimate på TPB. Ikke beta eller RC, men the real deal.
Det var da merkelig, siden det kun er RTM som faktisk er kommet ut. Da må det være noen som jobber i et større pc-firma som må like å gi vekk ting, og alle som har kjøpt pc vet at de ikke eksisterer.

 

Hva er RTM?

Heter vel RC eller noe på norsk, men det er "Release to manufacturing", altså at de leverer det til større selskap som kan forhåndsinstallere på pc-er de skal selge med det operativsystemet.

Nei, ikke helt. RC er Release Candidate og RTM er Ready To Manufactor.
Lenke til kommentar
Ehm...du burde kanskje spørre Gal_Ape om det. :ph34r:
Nei, jeg trenger ikke det, tenk. Man får rett og slett ikke tak i release-versjonen. En eller annen sen beta eller tidlig release candidate, ja, hvorfor ikke, men ikke release. Hvis gal_ape så vel som deg tror på at noe er release kun fordi det står på Piratbukta, så tror vel dere òg på det når dere finner en "FULL HD"-movie på to megabyte. :) Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

In your face HCG.

 

Jeg hater den siste dagen på hytter, ikke kan man gå turer som tar opp store deler av dagen, samtidig er det kjedelig å bare sitte her..

 

In your face HCG.

 

Jeg hater den siste dagen på hytter, ikke kan man gå turer som tar opp store deler av dagen, samtidig er det kjedelig å bare sitte her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...