- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 @AltF4: http://spotify.mikromann.net/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Var hos ei barndomsvennine som jeg ikke har sett på mange år nå. Gleder meg til vinteren, siden de har hytta sånn 100 meter fra vår. Hun var ganske så dritpen. Gofnatt Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Gleder deg til vinteren, ja. Hva skal dere gjøre hvis det blir for kaldt? ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hmm...? Hva har jeg gjort? Skjul ^_^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg og noen kompiser bestemte oss for å slutte å griefe i Minecraft og heller gjøre noe konstruktivt. Dette er resultatet så langt: Skjul Btw: det er også et massivt clusterfuck av labyrinter og huler under bakken som jeg har laget, men det er rett og slett ikke noen vits i å ta bilde av det. Hadde vært fett med x-ray photo av det though, men det er dessverre ikke mulig=/ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ooooh, look what I found. 1: Mindre Hollywood action, snille.. 2: Hvor faen er Dafoe?! Bytta ut med ei skjøge som til og med gjør en "Dafoe move"? Huff.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Stikker alle når jeg kommer? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Nei! Jeg kom så og si akkurat hjem igjen, så er her jeg. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Wee jeg er ferdig på jobb nå så holder på å lager meg reste mat her i heimen Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg er her så og si hele tiden. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Men...e... Tror jeg går til sengs nå, ble så utrolig trøtt. -_- Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Natta, Marthe. Og det skrives slik; ''Menneh...'' Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 mmmm suppe og hvitløksbrød! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Mmmmmmm....god natt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Skal se enda en episode av friends før jeg legger meg... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Da har jeg sett the signal. Slutten sugde ekstremet mye God natt! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Oh well. Uansett hvor sweet det er med flett ny gaming pc må jeg virkelig legge meg jeg og. Gleder meg til å styre på mer i morgen før jobb, og etter jobb :3 Snakkes! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg og en annen dude har griefa en server i sånn... en halvtime nå. Når adminen kom inn så sa han bare "nearly everything is destroyed..." Her er et eksempel:3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå