psyched Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 http://jaxov.com/2009/09/top-10-binaural-r...tory-illusions/ Hør viritual barbershop! NB: Du må ha headset. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg hadde heller ventet på W7 som straks kommer, men hver til sitt. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Du har så rett Lakus Endret 5. september 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Hvor jobber du? Er det flere enn meg som ser på MGP JR? Nei, btw så danser en jente i klassen min på hele to av sangene. Se etter en rødhåret jente. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg hadde heller ventet på W7 som straks kommer, men hver til sitt. Nå er jo faktisk planen å ha vista frem til W7 kommer. Vil bare ha full ytelse av den nye maskinen, og gidder ikke styre med diverse betaer, releasecandidates ol i mellomtiden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Releasekandidaten er så nærme et fullverdig operativsytem du kommer, og slår Vista på flere punkter etter min mening. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Lakus, take it away! Hvorfor kjøpe vista for og ha det i 3 månder? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Det ligger en W7 Ultimate på TPB. Ikke beta eller RC, men the real deal. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Det ante jeg ikke. Takk for tips btw () Endret 5. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Da fortsetter jeg min Batman mini-maraton ved å sette i gang The Dark Knight. Snakkes folkens. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Hvor jobber du? Er det flere enn meg som ser på MGP JR? Jobber på Statoil Vestby nord. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 JAAAAAAAAA! JEG FIKK TIL PS3 MEDIA SERVER! Det ante jeg ikke. Takk for tips btw () Vær se god. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Det ligger en W7 Ultimate på TPB. Ikke beta eller RC, men the real deal.Det var da merkelig, siden det kun er RTM som faktisk er kommet ut. Da må det være noen som jobber i et større pc-firma som må like å gi vekk ting, og alle som har kjøpt pc vet at de ikke eksisterer. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg ser TBBT. Snakkes om en stund. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Fort! Er hos søstra mi - hvordan fikser jeg gratis Spotify? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Så stille det var her i dag da. Har brukt dagen til å lage diverse filmsnutter. ^_^ Endret 5. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Fikk den ikke til å funke Mokko. Andre sider? Når jeg trykker "create account" skkjer det ingen ting. Endret 5. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Det ligger en W7 Ultimate på TPB. Ikke beta eller RC, men the real deal.Det var da merkelig, siden det kun er RTM som faktisk er kommet ut. Da må det være noen som jobber i et større pc-firma som må like å gi vekk ting, og alle som har kjøpt pc vet at de ikke eksisterer. Hva er RTM? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Fikk den ikke til å funke Mokko. Andre sider? Når jeg trykker "create account" skkjer det ingen ting. Gå på quakenet, gå på search, søk på spotify, velg et random brukernavn, skriv !invite i chat og voila! EDIT: Det er opprettet en tråd om det et sted. Endret 5. september 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå