Essem Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Kokt? Stekt? Grillet? Eventuelt sautert. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Vi skal ha hjemmelaget pizza i dag! Det er den mest velsmakende næringen man kan få i seg.. Vi og Alle er godt! Bortsett fra oliven (tror jeg er forliten til og like det) soltørkete tomater og game muggne oster osv. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg hadde pizza som jeg stekte selv. Kan kanskje ikke kalles helt hjemmelagd. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 God dag til alle som ikke er Snurreleif. Og en ekstra god dag til alle andre! (en kake til den som vet hvor den generelle idéen til de setningene kommer fra) Ntååå. Takk takk Og takk til Backstabber også! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Herregud så pes det er å bestille noe fra Gamestop sine sider. Jeg fikk nettopp en mail hvor jeg måtte faxe over informasjon for at de skulle kunne ta imot bestillingen min... Jeg har ikke faxmaskin, så jeg håper det går greit å bare svare de på mailen med infoen i den. JEG VIL HA DE SPILLA JEG HAR BESTILT DERFRA. <_< Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Nå skal det ryddes. Btw, har skaffet blogg. Håper den blir bedre enn forrige blogg. ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Pizzaen er ferdig. Snakkes når jeg har mettet magen min på verdens beste pizza! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Nå skal jeg steke vafler og imens det skjer, holder tre filer på å laste seg opp, men estimert tid: 3 timer. . Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hjemme fra jobben. Nå skal jeg noe, vet faktisk ikke. Går en fotballkamp på tvn nå kanskje jeg skal se på den. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Har endelig fått den nye maskinen up and running, og kan ikke si stort mye mer enn at jeg er superfornød. Har ikke fått testa noen spill enda, men det tar jeg i løpet av kvelden Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Oh... Morsomt å jobbe med nye folk, da blir jeg automatisk sjef. ^^ Jeg er en snill sjef da. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvor jobber du? Er det flere enn meg som ser på MGP JR? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 noen som har peiling på om windows xp takler mer enn 3 gb? Har instalert totalt 6gb men får bare opp at jeg har 3 P: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Spilte ferdig Arkham Asylum tidligere i dag og har nettopp sett Batman Begins. Vurderer å fyre opp The Dark Knight for bare å ha gjort det. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Ooooh, look what I found. Endret 5. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Du må ha 64-bit for mer enn 3GB. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 noen som har peiling på om windows xp takler mer enn 3 gb? Har instalert totalt 6gb men får bare opp at jeg har 3 P: Du må ha 64bit operativsystem for å utnytte mer enn 3 GB ram. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Lakus failed. Don't laugh. Ain't funny! Endret 5. september 2009 av HCG Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Paprika skal svis på grillen så den blir helt svidd. Så skal du pelle, ikke vaske, av det svarte, og du sitter igjen med en utrolig god paprikasmak. Smaker litt søtt og knallgodt. Får vondt av folk som lager pizzasaus med tomatpuré. Hvis du ikke vil lage av solmodne tomater som gir best smak, så ta en boks hakkede tomater i en gryte og bruk stavmikser for å gjøre den saus-ish, hell over litt god olivenolje (stikkord: en god olivenolje skal være på mørk flaske), hiv oppi litt sukker og sitronsaft, kok opp og smak til med basilikum. Værre er det ikke lage en god tomatsaus. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Den er grei gutta! Venter på en liten kopi av Vista 64bit i posten, antar at jeg har den på mandag/tirsdag. Får teste ut ArmA 2 på Xp i mellomtiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå