Vistula Uhlan Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Kva? At god pizza ikkje er sunt og at sunn pizza ikkje er god? For det stemmer faktisk. Bortsett frå viss du liker tomat og oliven og sånt på pizzaen din, sjølvsagt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg er ikke særlig begeistrert for hverken tomat eller oliven. Det var ment som en spøk sånn hvis du ikke skjønte det hehe Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Mine teori stemmer derfor i ditt tilfelle, spesielt viss du ikkje liker mais, ananas eller ansjos heller. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Ananas går an. Og paprika. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Min nyeste video. Alt er produsert av meg som en slags sang for The Secret World forumet. Vakkert, svært vakkert. Er noe kjent med grunnmelodien, men klarer ikke å sette fingern på hva det er. Men som jeg sa sist så liker jeg det, faktisk bedre nå. Gir deg 11/10 nå. Til alle dere andre en riktig god dag. Hva skjer? Og til Snurreleif Gratulerer så mye med dagen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Mokko: Det er ikkje mykje næring i ein pizza, bortsett frå viss du har grov deig, ost med lite fett, og tomatar og andre grønnsakar på. Men da er han ikkje velsmakande lenger. Det er kanskje ikke mye, men det er næring i den. Og den er velsmakende. Og forresten så smaker tomat, ananas, mais og paprika skiit på pizza. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Tomat er det vel på de fleste pizzaer. Oliven er godt, paprika er godt, ananas er godt, mais er godt. Det som ikke er godt er taco-pizza. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) @Mokko: :o Hva! Jeg kan skjønne at paprika ikke er godt, men resten er jo et must have i hjemmelaget pizza. Edit: Enig med Sigurd, bortsett fra det med taco pizza, for det er godt det også. ^_^ Endret 5. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Paprika er jo godt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Tomat er det vel på de fleste pizzaer. Oliven er godt, paprika er godt, ananas er godt, mais er godt. Det som ikke er godt er taco-pizza. Nesten helt enig. Men taco-pizza kan til tider være veldig godt. Edit: Enig med Sigurd, bortsett fra det med taco pizza, for det er godt det også. ^_^ Helt enig. Men paprika er godt på så og si alt. Det var tre fine kvarter med Dead Space, og nå vet jeg hvordan det skal spilles. Små doser! Jeg blir så vannvittig anspent av denne typen spill; pause. Nuh. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Liker ikke det så godt, og ikke på noe annet enn pizza. Paprika altså. Edit: Men over til noe helt annet. Denne sangen plager meg, har hørt den overalt i det siste. http://open.spotify.com/track/4OSRg1faLprPCt86C80zWt Endret 5. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Tomat som i tomat-saus/puréshit skal man jo selvfølgelig ha, men ikke tomatskiver/biter oppå.. :o EDIT: Og Taco-pizza kan være veldig godt.. Endret 5. september 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Safir Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg foretrekker grønnsaker rå. Paprika er intet unntak. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg foretrekker grønnsaker rå. Finnes det noen annen måte å spise grønnsaker på? :o Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg foretrekker grønnsaker rå. Finnes det noen annen måte å spise grønnsaker på? :o Det går an å spise kokte grønnsaker, selv om det smaker for jævlig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Paprika kan stekes og kokes. Det er vannvittig godt på ostesmørdbrød! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Kokt? Stekt? Grillet? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg foretrekker grønnsaker rå. Finnes det noen annen måte å spise grønnsaker på? :o Det går an å spise kokte grønnsaker, selv om det smaker for jævlig. Altså går det ikke ann å spise dem på den måten. ^_^ Lenke til kommentar
Safir Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Kokt? Stekt? Grillet? No deal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå