Villanden Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Gratulerer med dagen, Snurrings. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Har VGA på TV'en og på PC'en. Men ikke sånn ''skru-fast''-greier. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tror ikke han har VGA på den bærbare... Om ikke den er veldig stor....Hæ. Jeg har VGA ut på laptopen min (og HDMI), og.. De er ikke så fryktelig store, nei.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Well this made me realize I'm a big effing moron! *koble pc'en til tv'en* Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Ifølge min erfaring er det ikke vanlig med normal VGA kobling på bærbare. EDIT: "skru fast geriene" er ikke nødvendig medmindre du vil skru fast VGA kabelen Endret 5. september 2009 av backstabber Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvordan får jeg bilde på tv'en når jeg har koblet den til pc'en? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Du velger bilde inngang i TV menyen. Eller du må tulle litt i skjerm innstillinger. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Skru på TV'en? Jeg har ikke HDMI fordi min ble kjøpt i 2005 og kostet bare 6K. Man kan få 10x så bra maskin for halv pris. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Viss du har nvidia kontrollpanel så sjekk bildet Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tv'en står på på PC-inngang men får bare beskjed om at ingen signaler ble funnet. Har prøvd å gjøre den til standardskjerm men ingen ting skjedde. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Om du har trøbbel er spørsmålene som følger: Hvilken TV har du og hvilket opperativsystem bruker du? EDIT: Prøv og gå på kontrollpanel:skjerm:innstillinger. Der skal det kunne fikses. (i XP altså) Du skal også ha en hotkey for skjerm innstilling på en av F* knappene. Endret 5. september 2009 av backstabber Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Viss du har nvidia kontrollpanel så sjekk bildet Nvidia kontrollpanel finner ikke TV'en. Det er en Sony Bravia og Windows Vista 64-bits. Bruker en overgang fra grafikkortet til bildekabelen - kan denne være for gammel kanskje? Har en slik tilkoblet kabelen til pc'en også, men aner ikke om de er like. Endret 5. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Du bruker VGA? Er det bærbar du bruker? Har du sett på skjerm innstillinger? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Bruker VGA. Stasjonær pc. Grafikkortet er Nvidia gtx 260. Har sett på skjerminnstillinger, men blir ikke noe klokere av det Endret 5. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Hmmm... Har du tullet i skjerm innstillinger? EDIT: OK. Det burde stå noe om at du har koblet til en ny skjerm der. Trykk på "vis" og der burd TV`en din stå. Merk den og hak av utvid windows skrivebord til denne skjermen. Endret 5. september 2009 av backstabber Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Ikke så vidt jeg vet. Du kan jo spesifisere hva som kan tulles med og som i tilfellet kan ødelegge for bruk av flere skjermer? Tenkte ikke så langt som å restarte dataen da hehe. Nå har jeg bilde på tv'en også, men bare udugelige oppløsninger. Endret 5. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) - Endret 5. september 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Yay ny datamus Sidewinder x5 ^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ble et kortvarig prosjekt. Måtte leke ugle og vri hue rundt på meg selv for å se tv'en, men nå vet jeg at det funker! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ugle? Ikke rart du ikke ser TV-en når du er på god gammeldags musejakt en lørdagskveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå