- FuzioN Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Kan man bytte adresse på Blogspot-bloggen sin? Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 No idea. Hurray!!! Endelig forhåndsbestilt MW2 og GT5! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Nå skal jeg legge meg og se Låt Den Rätte Komma In. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Fuck.... Vi har en parabol som ikke kan få vann på parabol hodet uten at signalet blir ødelagt. Det har regnet masse i hele dag, og mitt i bollywood filmen gikk signalet. Det er det bare en ting og gjøre, jeg må ta en 2 meter lang pinne og dælje løs på parabolen for or riste vannet bort fra parabolen. Dette har jeg gjort i 2 år, og idag løsnet hodet så det henger bare i ledningen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Natta, AltF4. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Natta ja! Edit: Heisann, jeg postet vel denne før idag, gjorde jeg ikke? Endret 4. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Fuck.... Vi har en parabol som ikke kan få vann på parabol hodet uten at signalet blir ødelagt. Det har regnet masse i hele dag, og mitt i bollywood filmen gikk signalet. Det er det bare en ting og gjøre, jeg må ta en 2 meter lang pinne og dælje løs på parabolen for or riste vannet bort fra parabolen. Dette har jeg gjort i 2 år, og idag løsnet hodet så det henger bare i ledningen. Hva med å feste bunnen av en 1.5L flaske og feste til hodet? Har sett det flere ganger, og gjort det selv en gang. Funker fjell. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Kan man bytte adresse på Blogspot-bloggen sin? Ja. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Good. http://open.spotify.com/track/2dzMbi6uW2EE4cgzxf8vcO Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Hva holder folket på med nå ? Me says good night Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 På tide å legge seg snart skal jobbe i morgen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg er glad jeg har fri jeg. Forsov meg en liten halvtime i dag og er skamtrøtt. Ligger nok i dyp søvn om 10 min. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 God natt! Skulle se funcom på Pax men det er sikkert noen som tar det opp. Det har søren meg gått over en time siden de sa om 5 minutter skulle dem snakke med dem. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Natta! Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Såv gåt Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Får vel legge meg jeg også da, så stille som det var her. Natta, folkens Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Koser meg med Warcraft og Yes Man. God kombinasjon. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har sett Yes Man før nå. Er en av de ytterst få Jim Carrey-filmene jeg kan huske å ha likt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Nå legger jeg meg. Har aldri sovet så godt som natt til idag; planlegger å slå det! God natt! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Nå skal jeg legge meg og se Låt Den Rätte Komma In. Kunge film. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Hvor ble det av den infamøse hemligheten til Shampoo? Skumleste gjennom de siste sidene og jeg så ingenting o_o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå