psyched Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Nå skal jeg spise ristorante: pizza mozzarella og drikke brus Passe kult sidetall BTW Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det å skrive refleksjonsnotat er kjedelig, spesielt om man egentlig skulle på en konsert og ta bilder men må være hjemme fordi refleksjonsnotatet skal leveres i kveld. Haha, lærerne er helt besatt av refleksjonsnotater. Er det kort og mangelfullt kan du gå ned betraktelig i karakter bare på grunn av det. Sant. Riktig nok var det gruppa min som vant hele markedsførings prosjektet. Oja vi hadde vunnet glatt hadde det bare vært poengsummen som telte på aktivitetsdagen. Heldigvis for dere var det tautrekning også. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det var nok det, AltF4. ^_^ Hmm.. På med gjettehatten her da. I og med at det var AltF4's påfunn, så regner jeg med at det er en kombinasjon som involverer vold mot barn (se Nedtelling fra 50.000-tråden for forklaring) og forumtreff i barnehagen der AltF4 jobber. Er jeg close? Ja, egentlig. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvem i all verden klipper gresset på denne tiden. Riktignok en liten gressflekk men alikavel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 De er jo like ille som å gjøre det på en søndag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 GoSupermodel - artikkel om mobilen.no La oss håpe de aldri emigrerer hit. "YAY 1. etter ADMIN K9Z!" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 De måtte jo komme fra ett sted, men jeg turte aldri å sjekke. Kudus for modighet, Eplers. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Vi handlet idag og så en pakke lapskaus. Jeg trodde det sto LakusPakus på pakken. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Oh teh hoor0z! De måtte jo komme fra ett sted, men jeg turte aldri å sjekke. Kudus for modighet, Eplers. Det verste var at jeg og Zealuu faktisk måtte bla oss godt gjennom forumene deres for å finne det. Horribelt. ._. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 If it's hArd to to it's not worth doing. Særlig ikke når det kommer til jenter i den alderen. Og jeg innser at den setningen kan virke uendelig pervers men det er den altså ikke ment som. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg leste om en trettenåring som barberte seg nedentil for kjæresten sin. Ingenting galt i å ha sex i den alderen der, for min del, men... Trenger man egentlig å gi inntrykk av å være enda yngre? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Når trettenåringer barberer seg nedentil er verden faen meg dårligere stilt enn jeg trodde. En gutt i barnehagen i dag var mistenkelig bløt fra skrittet og ned, men han sa det skyldtes at han hadde sitti i en dam (regnet noe helt jævlig i dag). Jeg spurte om han hadde hatt et uhell og han svarte: "Jeg satt i en dam og tisset på meg." Man må elske unger! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Haha, den lo jeg av. ^_^ Lenke til kommentar
Safir Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Vaenas: Hvilken unnskyldning har du for å ikke vinne i tautrekking, da ^^? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 1 time i sånne sitte greier gjør susen på at beina svikter. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 1 time i sånne sitte greier gjør susen på at beina svikter. Trist alt avhenger av deg. Fnis. Men du er nå søt, da. Ntååå ^^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Søt? Fins det noe verre en jente kan si til en gutt? Men ja alt avhenger av meg. Jeg er midtpunktet^^ Lenke til kommentar
Safir Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hei, døh, det der er ikke jeg sier til hvem som helst, altså! >:/ Endret 4. september 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jaja da er jeg vel "søt" da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå