Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig å skifte navn til Nøtte?? av en eller annen mærkelig grunn er det noen som kaller meg for det her inne. Også likte jeg det egentlig ganske godt! ;) Så noen som vet noe om det??

Send PM til en brukermoderator.

Hmmm dårlig research av meg:-) change display name :rolleyes:

Lenke til kommentar

Hehe, det ble Nøtte til slutt ja :D

Gratulerer med nytt nick.

 

Hm...Skifte til Nøtteknekker, kanskje det ja?

 

Dagen går nå som den går, ferdig med det meste av det jeg må gjøre.

Sitter på skolen nå å ser igjennom boken for Utdanning i Forsvaret, yep thats where im going :)

Skal til byen klokken 4 for å spise middag ute sammen med familien, håper på kebab.

 

Dere da? Tanker på dagen, hva skal gjøres?

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Hehe, det ble Nøtte til slutt ja :D

Gratulerer med nytt nick.

 

Hm...Skifte til Nøtteknekker, kanskje det ja?

 

Dagen går nå som den går, ferdig med det meste av det jeg må gjøre.

Sitter på skolen nå å ser igjennom boken for Utdanning i Forsvaret, yep thats where im going :)

Skal til byen klokken 4 for å spise middag ute sammen med familien, håper på kebab.

 

Dere da? Tanker på dagen, hva skal gjøres?

 

 

Nesumar

 

Hehe måtte jo skifte til Nøtte da:-9 E87 ble liksom litt kjipt da:-) Nøtte passa så mye bedre:-)

Hmm skal spise middag en gang jeg og:-) Så skal jeg organisere hele mat tråden som jeg var litt rask til å opprette:-)

Har edit på hele første posten! vil gjerne ha tilbakemelding på oppsett til nå om dere gidder!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Sett kategorier som er lette å navigere igjennom, og fjern spam og unødvendige poster.

Som jeg så du skrev, burde de som poster, poste Mat/drikke + oppskriften... ikke bare "Jeg liker pizza".

 

Hvordan du vil kategoriere det (Nytt ord?), får du bestemme selv, er ikke flink med sånt :p

 

Lykke til ;)

 

 

Nesumar

 

Edit: Nå forlater jeg skolen, ergo jeg blir uten nett, ergo Im Gone!

 

Vi sjabbas ikveld, keep it real Nuttyboy!

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar

Hei lars har sett du har vært inne med bidrag inne på mattråden så bare lurte på om du kunne komme med en tilbakemelding på hvordan det ser ut nå! Har begynt å omformulere første posten! Er vel slik jeg komme til å ha oppsettet heretter:-)

Skal også se om jeg får laget alle rettene og tatt bilde av dem for å legge ut til senere!

må bare få samla alle oppskriftene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...