Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Sitter å leser jenteblogger? Finner du noen fra Nordland da, som ikke er som hun du fortalte om igår? Har du egentlig sovet noe i natt? Nesumar Edit: Er til Riot Endret 5. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 God aften småbarn:-) hvordan har dagen deres formet seg da??? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 God aften småbarn:-) hvordan har dagen deres formet seg da??? Startet intensivty, men har blitt roligere utover dagen. Birger Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 det var da enda godt! Man kan ikke ha en alt for travel dag:-) hehe! Sliter litt med magen i dag jeg da. Tror jeg har fått i meg noe med laktose i (melkeprodukter) Er ironisk og jobbe som kokk og være alergisk:-) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Huff, savner sex. Endelig fant jeg det jækla innlegget. Følte veldig for å si det her nå: x2 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har selv vært litt gassy idag. Kyllingvinger med masse kaffe, og juice, passer ikke sammen. Birger Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det mulig å skifte navn til Nøtte?? av en eller annen mærkelig grunn er det noen som kaller meg for det her inne. Også likte jeg det egentlig ganske godt! Så noen som vet noe om det?? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det mulig å skifte navn til Nøtte?? av en eller annen mærkelig grunn er det noen som kaller meg for det her inne. Også likte jeg det egentlig ganske godt! Så noen som vet noe om det?? Send PM til en brukermoderator. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det mulig å skifte navn til Nøtte?? av en eller annen mærkelig grunn er det noen som kaller meg for det her inne. Også likte jeg det egentlig ganske godt! Så noen som vet noe om det?? Send PM til en brukermoderator. Hmmm dårlig research av meg:-) change display name :rolleyes: Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hehe, det ble Nøtte til slutt ja Gratulerer med nytt nick. Hm...Skifte til Nøtteknekker, kanskje det ja? Dagen går nå som den går, ferdig med det meste av det jeg må gjøre. Sitter på skolen nå å ser igjennom boken for Utdanning i Forsvaret, yep thats where im going Skal til byen klokken 4 for å spise middag ute sammen med familien, håper på kebab. Dere da? Tanker på dagen, hva skal gjøres? Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hehe, det ble Nøtte til slutt ja Gratulerer med nytt nick. Hm...Skifte til Nøtteknekker, kanskje det ja? Dagen går nå som den går, ferdig med det meste av det jeg må gjøre. Sitter på skolen nå å ser igjennom boken for Utdanning i Forsvaret, yep thats where im going Skal til byen klokken 4 for å spise middag ute sammen med familien, håper på kebab. Dere da? Tanker på dagen, hva skal gjøres? Nesumar Hehe måtte jo skifte til Nøtte da:-9 E87 ble liksom litt kjipt da:-) Nøtte passa så mye bedre:-) Hmm skal spise middag en gang jeg og:-) Så skal jeg organisere hele mat tråden som jeg var litt rask til å opprette:-) Har edit på hele første posten! vil gjerne ha tilbakemelding på oppsett til nå om dere gidder! Endret 5. februar 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Sett kategorier som er lette å navigere igjennom, og fjern spam og unødvendige poster. Som jeg så du skrev, burde de som poster, poste Mat/drikke + oppskriften... ikke bare "Jeg liker pizza". Hvordan du vil kategoriere det (Nytt ord?), får du bestemme selv, er ikke flink med sånt Lykke til Nesumar Edit: Nå forlater jeg skolen, ergo jeg blir uten nett, ergo Im Gone! Vi sjabbas ikveld, keep it real Nuttyboy! Endret 5. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Okay... HVEM av dere her inne har stappa noe dritt ned i sluket mitt? Det stinker salmiakk og helvete både fra vasken på dassen og på badet. Har prøvd å helle mengder med både grønnsåpe og klorin nedi der nå får å se om det hjelper på lukta. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kanskje du skal prøve sånn rørrens greie de reklamerer for på tv? Du vet den reklamen med hun svigermor og svigersønn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ser så lite på TV at jeg ikke vet hva du sikter til. Får de fleste tingene jeg følger med på rett inn på harddisken. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei lars har sett du har vært inne med bidrag inne på mattråden så bare lurte på om du kunne komme med en tilbakemelding på hvordan det ser ut nå! Har begynt å omformulere første posten! Er vel slik jeg komme til å ha oppsettet heretter:-) Skal også se om jeg får laget alle rettene og tatt bilde av dem for å legge ut til senere! må bare få samla alle oppskriftene! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så veldig bra ut det der. Btw: Skiftet navn? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så veldig bra ut det der. Btw: Skiftet navn? Ja Ble kaldt for nøtte her i ste! Også likte jeg det egentlig ganske godt så da blir det det framover:-) Håper på flere bidrag fra deg i mat tråden! Det virker som du er ganske habil på matfronten! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 nå er jeg mektig irritert, Gamestop valgte å ikke selge meg BF:BC (16), fordi jeg er et halvt år for ung.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå