Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Awmygad dette kommer til å bli en kjedededelig helg. Ohmy. Jeg har endel pink floyd her på telefonen. Awesome, nå ser jeg osten i enden av tunnelen. Endret 4. september 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Dette kommer til å bli en misunnelig helg. Fattern har oppdatrert bloggen sin, og de har vært i Universal Studios og blandt annet gått i Jurassic Park samt sett Terminator 3D. Nå skulle de videre en tur til Venice Beach for å bade. ...og her hjemme er det ikke en dritt å se på og det regner i strie strømmer. Endret 4. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det å skrive refleksjonsnotat er kjedelig, spesielt om man egentlig skulle på en konsert og ta bilder men må være hjemme fordi refleksjonsnotatet skal leveres i kveld. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kan du ikke bare med notatet på konserten? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kan du ikke bare med notatet på konserten? Den skal leveres klokka 23:55 og det rekker jeg ikke for konserten er ikke ferdig før en gang i natt. Nå er det forsent uansett den har startet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Mulig overraskelsen må vente til i morgen. Jeg er ikke hjemme denne helgen, og glemte laderen til min bærbare. Har dårlig tid på PCen i kveld, så spørs om jeg drøyer. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det å skrive refleksjonsnotat er kjedelig, spesielt om man egentlig skulle på en konsert og ta bilder men må være hjemme fordi refleksjonsnotatet skal leveres i kveld. Haha, lærerne er helt besatt av refleksjonsnotater. Er det kort og mangelfullt kan du gå ned betraktelig i karakter bare på grunn av det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Mulig overraskelsen må vente til i morgen. Jeg er ikke hjemme denne helgen, og glemte laderen til min bærbare. Har dårlig tid på PCen i kveld, så spørs om jeg drøyer. Ikke gjør det. Jeg avdvarer deg.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Gleder meg til jeg skal skrive mitt første refleksjonsnotat. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Mulig overraskelsen må vente til i morgen. Jeg er ikke hjemme denne helgen, og glemte laderen til min bærbare. Har dårlig tid på PCen i kveld, så spørs om jeg drøyer. C'mon! Jeg trodde den skulle komme når jeg var på skolen i dag! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ja! Eg har nettopp bestilte bilettar til Kings of Convenience konserten i Grieghallen den 21. november Og snart er det ein triathlon stafett på LOTRO Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Lurer fortsatt på om jeg vet hva hemmeligheten til Shampoo er. Tror nemlig jeg gjør det, og at det kan ha vært mitt forslag. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det var nok det, AltF4. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hmm.. På med gjettehatten her da. I og med at det var AltF4's påfunn, så regner jeg med at det er en kombinasjon som involverer vold mot barn (se Nedtelling fra 50.000-tråden for forklaring) og forumtreff i barnehagen der AltF4 jobber. Er jeg close? Endret 4. september 2009 av Villanden Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 skulle hatt biletter til la roux konserten =( Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Har postet denne før men her er den på nytt: powerman 5000, de har bare kommet med 1 album men det er helt ekstrem bra!. EDIT: De har kommet med flere album men Tonight the stars revolt er absolutt best! Endret 4. september 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tror nok Villanden var et stykke unna. Men jeg har store planer om å holde posisjonen som forumets beste i bowling. Derfor drar jeg og bowler nå for å holde formen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg har fanmæ bakt hvit sjokolade- og kardemommeterte. Skal legge ut bilder når jeg er ferdig. Dere får ikke, for det er bare til seks personer. Vi er syv personer + tvillingene her i helgen. Det blir førstemann til mølla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå