Snorre Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Yays og hurra. Komplett har plukket alle varene til den nye datamaskinen min igår/idag. Så da får jeg forhåpentligvis snart pakken fra Komplett så jeg kan bygge maskinen min. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg har sølt maling over hele meg i dag. Yays og hurra. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Woosah Lakus, Whooosaaah! Da har vi vært og tatt masse skumle bilder av "lille" Markus. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jæssda, her i Trondheim regner det som aldri før, og jeg skal ta flyet til oslooo! Hvor jeg forhåpentligvis får tid til å møte SigurdrugiS : ) Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Yeey endelig fått nett igjen ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Har lest gjennom alle sidene siden siste besøk og jeg venter på en hemmelighet. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Har lest gjennom alle sidene siden siste besøk og jeg venter på en hemmelighet. Da har du tydeligvis ikke lest alle sidene likevel, det var bare tull Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Sikker? Har lest alle sidene. Gief link to post. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Hei alle saman. Det er ei lita stund sidan eg har vore innom forumet no... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Komplett.no har fått noen av mine defekte deler, jeg var eksepsjonell i engelsken på skolen idag og det er endelig helg. Det er fint å være meg =) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Har en følese av at jeg kommer til å elske Fredagene på skolen. 2 filmer fra forskjellige folk hver gang. Danny Boyle i dag med The Beach og Trainspotting. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Sitter å venter på bussen som går til toget som går til bussen som fører meg hjem for å så kunne sette meg ned ved pcen og den nye tven. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Mens enkelte andre er nesten på vei ut døren for å dra på jobb. Meh. Snart. Helg. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Ohh vil hjem i helgen men må vente til høstferien, jaja Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Lillesøsteren min har tatt med seg kosebamsen til klasse for helgen. Den heter passende nok Nøtte Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Det har kommet masse nye wallpapers på http://www.imageflash.com.ar/index.php Beklager, dobbelpost. Endret 4. september 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Mens enkelte andre er nesten på vei ut døren for å dra på jobb. Meh. Snart. Helg. Jobber i morgen istedet jeg. På søndag har jeg tatt fri for da skal jeg bort. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Må si jeg er spent på denne nyheten som Shampoo skal komme med. Noe sier meg at Shampoo fratrer som moderator, og drugiS tar over som mod. Men jeg gjetter bare. Jeg tar det som et kompliment, men Shampoo skal få beholde stillingen sin enn så lenge. Jeg har vært på mitt første jobbintervju. Great success. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg har vært oss en venn i dag og låst opp alle brawl trofeène for han Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg har en overraskelse til dere som sannsynligvis er ferdig iløpet av morgendagen. Gled dere. Tipper jeg veit hva det er. Hejj. Jeg har fått lov til å være med på forumtreff. yayay! Den 12.? Sweet! Har en følese av at jeg kommer til å elske Fredagene på skolen. 2 filmer fra forskjellige folk hver gang. Danny Boyle i dag med The Beach og Trainspotting. Klasseforstanderen min i tredje klasse på videregående hadde Trainspotting som favorittfilm. Vi så den i klassen. Ganske artig, for det var (er) en av mine favoritter også. Diskuterte den ofte i timene sammen med Fight Club, hvor vi hadde en gedigen diskusjon midt i Andre verdenskrig om hvorvidt slutten av filmen var bra eller dårlig. Endret 4. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå