Villanden Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg også. Ble oppe lengre enn ventet, men astronaut-action på NasaTv er spennende saker. Skal på skole 08.15 imorgen, så jeg må nesten kaste meg i loppekassa. God Natt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Da ble det for kjipt å sitte her alene så jeg krabber til sengs faktisk... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 slenger meg til sengs som den apa jeg er. Helvete så rotete hybelen min har blitt. Trenger noen morgentips om hvordan effektivt kvitte seg med store mengder papp! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Brenn det uttafor! =D Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) God morgen, guys... Kom akkurat til skolen, og er ihjeltrøtt. - - Endret 4. september 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Brenn det uttafor! =D Utgangsdøra mi leder ut til rett utenfor soveromsvinduet til husverten, så tror ikke det hadde vært så populært -_- Evt må jeg gjøre det på en kjedelig måte og kuttet alt i små biter med saks... *edit* Jeg stikker på skolen! Later' *edit2* Finner ikke mobilen min -__________- Endret 4. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Skal jeg ringe på den for deg? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) God morgen. Jeg er først? :o Edit: Ah, glem det. Endret 4. september 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Så... Hva foregår ute blandt forumfolket i dag da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg ble hjemme fra skolen i dag, og sendte melding til læreren der jeg spurte om de hadde gått gjennom noe viktig i dag, og fikk svaret: "Ingenting jeg tror du ikke vet fra før. Siden du kun har historie i dag tror jeg vi sier at du 'var i timen', jeg. Blir tullete om du får en hel dags fravær fordi du droppet to timer historie, spesielt når du ligger så langt foran de andre. Husk å levere oppgaven til i dag kl. 16 (utsatte fristen pga. mange manglende besvarelser) og god helg!". Jeg tror jeg liker historielæreren min. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har skolefotografering nå >< Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg har norsk blokkdag i dag, men sliter med å fokusere. Er så trøtt at jeg sikkert kommer til å duppe av bare jeg lukker øynene. Gleder meg til dagen er over, for da er det helg! -_- Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg skal ta vg3 klassebildet med en lightsaber! beat that fools! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Stilig! Håper vi finner på noe kreativt i år også. ^^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 God dag. Da sitter jeg på gangen og arbeider med 5 bilder jeg skal levere om 30-40 min. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hejj. Jeg har fått lov til å være med på forumtreff. yayay! Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg er sånn smått glad i lånekassen Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hejj. Jeg har fått lov til å være med på forumtreff. yayay! Så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå