ShampooMacTavish Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Eller var det? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 If so. Elendig spøk... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Meh. Jeg liker ikke bli lurt, men kunne vært værre;P Kunne vært sånn: "Haha, jeg drømmer om å knulle søstra di ;D" "Hva faen? Ikke si slikt om søstra mi!" "Jeg kødda, jeg har allerede knulla'a xD" Jeg har forresten ingen søster... Endret 3. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Sitter å ser på Independence Day, å er foran dilemmaet av å se den ferdig å ta konsekvensene i morgen tidlig eller å droppe dem som alle cellene i kroppen nekter >.< Endret 3. september 2009 av Fenix Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Så bra at du og søstra mi har funnet i lag! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Så bra at du og søstra mi har funnet i lag! Hva, er søstra di fin elns? :3 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) If so. Elendig spøk... Det var derfor jeg redigerte det bort. Neida, er nok ikke ansatt som skribent på Gamer.no. Det ville vært en drøm som gikk i oppfyllelse, men det ser for øyeblikket ut til at de har en godt dekket stab, så det spørs om de trenger flere. Men nå tror jeg at jeg hopper til køys. God natt! Endret 3. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Gawd, jeg skal opp 6 i morgen og springe 3000-meter og i stedet leser jeg denne bloggen :3 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Da legger jeg meg også. God natt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Om noen uker får klassen besøk av Trond Espen Seim (Varg Veum osv). Læreren min er moren hans. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Så bra at du og søstra mi har funnet i lag! Hva, er søstra di fin elns? :3 Hva vet vel jeg det er søstra mi... det er du som jokker på ho, ikke jeg... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Så bra at du og søstra mi har funnet i lag! Hva, er søstra di fin elns? :3 Har en søster jeg også. Men kanskje litt ung for deg da. Nei... Nå skal jeg dusje også skal jeg legge meg. Skal starte dagen med gym, usikker på om det var i morgen vi skulle løpe til ishallen for å så løpe 2000m og tilbake til skolen eller om det var gangen etter det igjen. Jeg har sinnsvak dårlig kondis så håper jeg ikke skal løpe i morgen. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Så bra at du og søstra mi har funnet i lag! Hva, er søstra di fin elns? :3 Hva vet vel jeg det er søstra mi... det er du som jokker på ho, ikke jeg... Jeg har aldri møtt søstra di i hele mitt liv... tror jeg. Eller kan godt hende men... jeg visste ikke at det var hu iaffal! Gammal er'a? =3 Vaenas; hva mener du er for ung? Endret 3. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Om noen uker får klassen besøk av Trond Espen Seim (Varg Veum osv). Læreren min er moren hans. Si at Håkon syns han er awesome. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Skal sitere deg ordrett på den. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Ho er 23... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 lal, too old Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Ehhhmmmm.... du er 18 da... det er bare 5 år skille... Når jeg var på din alder hadde jeg ei på 25... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Skal sitere deg ordrett på den. Si Håkon Laland. Også må du filme det. Da blir du helten min. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Ehhhmmmm.... du er 18 da... det er bare 5 år skille... Når jeg var på din alder hadde jeg ei på 25... Det er ingen achievement i å ta noens storesøster, dude... Endret 3. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå