Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tilbake til dette kredittkort/ungdomskort/whatever-kort-greiene. Hvor enkelt blir det for mine foreldre å sjekke om jeg har brukt kortet og hva jeg har brukt det på?

Jeg fikk et brev fra banken med alle mine kjøp og hvor det var fra og hvor mye det kostet i NOK. Dette kan foreldrene dine finne fort ut av ved å gi beskjed til banken om at de vil ha sånne opplysninger per brev...

Lenke til kommentar
ææææh. blir svimmel av GH. synet blir sånn bølgete>_<

 

noen andre som opplever det samme...?

 

 

Ja, alt glir liksom oppover. Skjer det samme når jeg leser lange rulletekster, og er et helt vanlig bedrag siden øynene blir så vant til å se på ting som går slik.

 

En kraftig hake, maskuline hender og en svær shotgun fikk meg til å tro at det var en dude.

Det ser heller ikke ut som om hun har noen pupper på det bildet :3

 

Jeg trodde også hagla var diger helt til jeg så den videoen på db.no. Skikkelig pysehagle, faktisk.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Tilbake til dette kredittkort/ungdomskort/whatever-kort-greiene. Hvor enkelt blir det for mine foreldre å sjekke om jeg har brukt kortet og hva jeg har brukt det på?

Jeg fikk et brev fra banken med alle mine kjøp og hvor det var fra og hvor mye det kostet i NOK. Dette kan foreldrene dine finne fort ut av ved å gi beskjed til banken om at de vil ha sånne opplysninger per brev...

 

Uffameg. Ikke at jeg har tenkt å kjøpe noe... dumt, men at mine foreldre kan overvåke alt jeg kjøper er jeg ikke så glad for.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
:o

 

Den siste setningen hindret meg i å hjelpe deg.

 

Egentlig ikke, jeg hadde bare ikke peiling.

En god historie gjør absolutt ingenting, men det er ikke det jeg tenker på når jeg spiller.

Lenke til kommentar

Jøss, jeg er egentlig overrasket Atsjonas! Ikke at det spiller noen stor rolle eller at jeg trodde at du var historieopphengt jeg bare.. vet ikke. TRor vel alle spiller av samme grunn som meg :p

 

Men kan ikke hjelpe deg stort med problemet ditt. Jeg kan bare si det jeg alltid sier: Verify integrety of game cachè.

 

Selvsagt gjør det ikke noe. Om du blir plaget av en god historie bør du oppsøke noen.

 

Haha nicely put.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg er mer ahvenging av alt sammen. For dere som frekventerte Prototype-tråden så husker dere kanskje hva jeg sa om det spillet. så har du spill som akkurat Prototype som skuffer litt både på historie og gameplay men alikevel kommer ut av det på andre enden som et ganske så artig spill all over.

Lenke til kommentar

Gamermessig henger jeg meg opp i to ting; Detaljer og Story. Story pga det er det som får meg til å ville spille videre, utforske og oppleve tingene gjemt i spillet.

 

Detaljer(og her er jeg meget pirkete); Hvis jeg opplever bugs mister jeg fort interessen for spillet. Det at det kommer "evig" med terrorister i COD 4 hvis man ikke avanserer fremover, det at det kommer turbolyd i alle Simbins titler bare ved å skifte gir(noe man skjønner hvis man har kjørt/sett/hørt en bil med turbo før) osv. Dette er for meg som å se den grønne veggen i en sci-fi film.

Lenke til kommentar

Prototype scoret høyt på gameplay, men middels på det meste annet. Om jeg skulle gitt det delkarakterer:

 

Gameplay: 8/10 - Grafikk: 6/10 - Historie: 5/10 - Lyd - 7/10.

 

Nå husker jeg jo ikke helt lyden, men mener å huske at det var noen fornøyelige splatter-lyder, mens resten var på det jevne og stemmeskuespillet var helt middels. Historien var ikke veldig godt utført, grunnen til at den scorer såpass er at den ikke var helt standard.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...