iharal3 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 http://www.dagbladet.no/2009/09/03/kultur/...espill/7939385/ Hoho! Sjekk bildet : D Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Det er jo gutten til Shampoo! Får til og med se scenen bildet hans er tatt fra. Morsomt forøvrig, men den hagla var jo et realt antiklimaks. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hvorfor tror folk jeg er gay? Fortell da! Nå er jeg spent. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Kanskje fordi du virker til å tro det selv? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 til shampoo.. beklager at jeg sa at ho dama på avataren din var stygg xD ho var jo drit fin! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Egentlig så er det nok fordi jeg pleier å gjøre diverse ting som kan virke som om jeg er gay for å brytte isen ofte. Det jeg egentlig reagerte på nå er at moren til en vennine faktisk trodde jeg var det også der gjorde jeg ikke noe sånt heller. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 syns ho var litt manndig jeg da... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jepp enig med Nøtte. Er fortsatt ikke helt overbesvist om det det er ei dame, selv om det lange håret begs to differ. Then again, gutter kan også ha langt hår. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Langt hår på gutter er jo the new black! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 ææææh. blir svimmel av GH. synet blir sånn bølgete>_< noen andre som opplever det samme...? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Men sitter å spiller med Kien her jeg. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 I da fikk vi kjeft av hippie lærern vår forde vi ikke hadde ''knappen på'' ææææh. blir svimmel av GH. synet blir sånn bølgete>_< Jeg å en kompis satt oppe til langt på natt på en hytte i sverige og spillte GH, veggene ble så pene! Hvem trenger dop når man har GH? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Pfft. GH får deg bare til å føle deg svimmel. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Blir kvalm av bil-spill, jeg. Har sikkert noe med at jeg alltid blir bilsyk :/ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 It has begun. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 It has begun. Det er et spill som ser utrolig spennende ut, men er jo ikke mye man vet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Dere tror FORTSATT at avataren min er en kæll? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Dere tror FORTSATT at avataren min er en kæll? Jeg har alltid trodd det var en kæll Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) The secret societies have already started to move. The Balance must soon wake up if they are to succeed in their goal. Endret 3. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Shampoo, du er vel enig at i akkurat det snapshotet i avataren din så ser'e mer ut som en anime-dude enn en ordentlig jente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå