Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Gleder meg til jeg blir voksen, da skal jeg vinne lotto, og bare sitte hjemme med xbox. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Dette innlegget er en kjærlighetserklæring til Helden. I'll work it. ^_^ Hva som er best av Pepsi og Cola? Pepsi smaker dovann med et lite snev billig plast. Gifte oss? Eplefe, du var heldig, jeg har BF 1942 og de 2 Expansion pakkene. Sender dem imorgen.YAYNESS! <3I think I love you. hvorfor er jeg alltid AFK når dere diskuterer meg? Fordi du er for skummel til å snakke foran? Jeg er glad i deg og. Ok, her er det noe skummelt på gang.. Endret 8. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 She be thinking we are fools? YARR! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg skal slutte med alt som heter skole etter 10. klasse. Bare sitte hjemme med xbox og spise pepperkakedeig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hvem har smelt bolle på ho da..? Edit: når mamma og pappa kaster meg ut skal jeg leve på trygda. Jokke i Pondus er mitt forbilde. Når jeg blir 35 skal jeg begynne å jobbe i platesjappe med fattern og få betalt for å høre på musikk og å lese tegneserier. Endret 8. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg vedder på att eplefe sa att hun la seg bare så hun kan se hva vi skriver om henne Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vi har fortsatt ikke fått bilde av HCG? Anyways, natta. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg skal slutte med alt som heter skole etter 10. klasse. Bare sitte hjemme med xbox og spise pepperkakedeig. Been there, done that i ett og et halvt år. Ikke noe særlig. Nå i ettertid angrer jeg som faen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kanskje jeg bare er full av kjærlighet? Og NÅ forsvinner jeg. Skulle bare sjekke at ipoden funket som den skulle etter oppdateringen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvem har smelt bolle på ho da..? Det kan ha vært mange det ifølge Mokko Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvem har smelt bolle på ho da..? James Baker ( Den var tørr ) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jeg skal slutte med alt som heter skole etter 10. klasse. Bare sitte hjemme med xbox og spise pepperkakedeig. Been there, done that i ett og et halvt år. Ikke noe særlig. Nå i ettertid angrer jeg som faen. Så jeg kunne ha shiti i skolen imorra og sitti her og kommentere brukere istedet? Tenk på den sjuuke postcounten som kunne ha blitt.. Endret 8. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kanskje jeg bare er full av kjærlighet? Og NÅ forsvinner jeg. Skulle bare sjekke at ipoden funket som den skulle etter oppdateringen. Du klarte ikke og holde deg unna oss? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hyysj.. hun er fortsatt der nede. :unsure: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hvordan tror du jeg fikk nesten 11,000 i postcount på Diskusjon.no? Edit: Stay on guard, men. Endret 8. mars 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Haha, sant! Du registrerte deg bare en månede før meg og hadde to og en halv ganger så mange innlegg! Men nå har jeg overtaket. Endelig. Edit: 900! Woot! Bare 437 igjen så må jeg lage ny bruker.. :-/ Endret 8. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hyysj.. hun er fortsatt der nede. :unsure: She's watching us! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Haha, sant! Du registrerte deg bare en månede før meg og hadde to og en halv ganger så mange innlegg! Men nå har jeg overtaket. Endelig. Edit: 900! Woot! Bare 437 igjen så må jeg lage ny bruker.. :-/ Hva mener du?? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hyysj.. hun er fortsatt der nede. :unsure: She's watching us! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå