Essem Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg skriver om sanfunnsstrukturen i Mesopotamia. Historie og Filosofi ftw. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg har gjort ferdig mandagsleksa i musikkteknologi. Nå venter jeg bare på at noen andre og blir ferdige slik at jeg har noen å spise lunch med. Er så stusselig å spise lunch alene -_- Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Dere som har hatt politikkdebatt på skolen: Hvor lenge pleier dette å vare Skal ha det snart nemlig Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Varer nok noen timer. Forresten, influensasymptomer: 1/1. Hurra ._. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Plans for today: - Handle nytt tastatur - Handle matvarer - Lage tomatsaus - Lage lasagne - Spille Igjennom Prototype... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg vil være russ eller ikke! Jeg har jo sånn ca. null interesse av å drikke meg full 17. dager i eksamensperioden (Det er eksamen), men jeg vil jo på en måte ha russekort og bukse og kunne drikke øl til frokost uten å måtte unnskylde meg òg. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg vil være russ eller ikke! Jeg har jo sånn ca. null interesse av å drikke meg full 17. dager i eksamensperioden (Det er eksamen), men jeg vil jo på en måte ha russekort og bukse og kunne drikke øl til frokost uten å måtte unnskylde meg òg. Jeg skal være russ bare for å være russ. Ingen eller lite festing og fokus på skolearbeid. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg klarer heller ikke bestemme meg om jeg faktisk vil være russ. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Jeg klarte meg ganske greit gjennom russetiden. Jeg var bare med på de stre festene så jobbet jeg og hadde skole ved siden av Hadde ingen bukse/russekort da. Hei Wildheart hvordan står det til? http://open.spotify.com/track/5OYa0Iy1q0Nvqa37By4RSQ Endret 3. september 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Safir Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Jeg klarte meg ganske greit gjennom russetiden. Jeg var bare med på de stre festene så jobbet jeg og hadde skole ved siden av Hadde ingen bukse/russekort da. Hei Wildheart hvordan står det tl? Bare bra her. Ganske støl enda, men hei, vi vant jo hele aktivitetsdagen! Det var verdt det. Enn der? ^^ Haha bra typo Endret 3. september 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Ikke så værst å (f)inne hele dagen da Sto opp for en times tid ca. skal ut å vandre byen nå tenkte jeg. Se om jeg finner alt jeg trenger for en god middag! Lasagne i dag, det kommer til å bli godt! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Knis, teletubbie bruker den mest femi nettleseren av dem alle. Opera er den browseren James Bond ville brukt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Noen som av en eller annen grunn har noen teorier på at menneskene hadde det bedre for 20 000 år siden? Endret 3. september 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Da har jeg bestilt russekort, russebukse, russelappen, lue, fløyte, tekstiltusj, iron-on-flagg etc. Jepp. 8D Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Det gikk fort Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jada. Er ikke så dyrt at det gjør noe, og er jo kjekt å ha om jeg skulle bestemme meg for å russ out. ツ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Noen som av en eller annen grunn har noen teorier på at menneskene hadde det bedre for 20 000 år siden? Jeg kan avsløre følgende: Det hadde de ikke. Details on request. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Slenger meg på den. Uff, kjenner at jeg har vondt i halsen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Jeg tenkte vel egentlig selv at vi har det bedre nå, selv om vi må jobbe mye mer enn de gjorde på den tiden. Da slaktet de et dyr en gang i uka, og hadde fri resten. Endret 3. september 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg tenkte vel egentlig selv at vi har det bedre nå, selv om vi må jobbe mye mer enn de gjorde på den tiden. Da slaktet de et dyr en gang i uka, og hadde fri resten.Men vi har et større utvalg, medisiner, legebehandling, et velutviklet språk (vel...) og hus. Fine hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå