Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg på jobb 20 minutter tidligere enn normalt takket være en litt uforutsigbar morgen. Velvel, da kan jeg slappe av litt.

 

Edit: Var nok lurt av kapteinen å bukke forbherren i tårnet. Om han ikke hadde gjort det kunne han nok blitt sirklende over rullebanen et par ganger ekstra.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Lillebroren min på 13 har et helt standard Nordea ungdomskort, det funker fett på alt fra PSN til vanlige nettbutikker.

 

Vet du om han har noen spesiell deal han har gjort for å få til dette?

Ikke som jeg vet. Ser ut som om Gormers har det samme, så hvis du vil ha Visa før du er 18 så er nok Nordea the way to go;D

 

Da tror jeg jeg kjører Nordea. Takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Finnes det noe piller eller lignende som gjør at jeg blir mer sulten? Er så og si aldri sulten på morningen lenger, og spiser jeg lite da, blir jeg brått skrubbsulten noen timer senere.

Lenke til kommentar
Finnes det noe piller eller lignende som gjør at jeg blir mer sulten? Er så og si aldri sulten på morningen lenger, og spiser jeg lite da, blir jeg brått skrubbsulten noen timer senere.

 

Jeg "lider" av litt av det samme. Klarer bare å spise en skive (hjemmebakt, heavy stuff that is) og allerede i første friminutt er jeg dødssulten. Går ned fem skiver i løpet av en skoledag og to til når jeg kommer hjem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...