Nøtte Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Og hvem vant om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Flykampteinen sa undskyld, så jeg tipper att fyren i tårnet vant Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Vel det er da ikke så rart siden tårnet er det som bestemmer i bunn og grunn... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 God morgen kjære alle søte små! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Lillebroren min på 13 har et helt standard Nordea ungdomskort, det funker fett på alt fra PSN til vanlige nettbutikker. Vet du om han har noen spesiell deal han har gjort for å få til dette? Ikke som jeg vet. Ser ut som om Gormers har det samme, så hvis du vil ha Visa før du er 18 så er nok Nordea the way to go;D Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 God morgen folkens! I dag skal jeg hente siste pakken med tastatur, harddisk, dvdbrenner og en aldri så liten Intel Core i7 før jeg skal på skolen. Veldig greit at jeg bor 2 min unna en butikk med post-i-butikk ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Nå er jeg på jobb 20 minutter tidligere enn normalt takket være en litt uforutsigbar morgen. Velvel, da kan jeg slappe av litt. Edit: Var nok lurt av kapteinen å bukke forbherren i tårnet. Om han ikke hadde gjort det kunne han nok blitt sirklende over rullebanen et par ganger ekstra. Endret 3. september 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Skal vi ikke ha en ny avstemning snart ? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Lillebroren min på 13 har et helt standard Nordea ungdomskort, det funker fett på alt fra PSN til vanlige nettbutikker. Vet du om han har noen spesiell deal han har gjort for å få til dette? Ikke som jeg vet. Ser ut som om Gormers har det samme, så hvis du vil ha Visa før du er 18 så er nok Nordea the way to go;D Da tror jeg jeg kjører Nordea. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Men, som eplefe sier så må du nok ha underskrift av foreldrene dine. Endret 3. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Da må jeg nok atter en gang løpe , jogge til bussen. Blir godt å komme hjem kl 22/23.30 til ny prosessor, tastatur og andre diverse saker Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 God morgen. Ble sittende sent oppe i natt mens jeg hørte på ''radio'' Lenke til kommentar
Safir Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Nå har jeg nynorsk. Må lese gamle vikingsagaer.... Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Nå har jeg nynorsk. Må lese gamle vikingsagaer.... Har nynorsk om noen få minutter, jeg! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hva er poenget med nynorsk som fag på skolen? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Bare 4 i klassen i dag, kan bli interessant... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Finnes det noe piller eller lignende som gjør at jeg blir mer sulten? Er så og si aldri sulten på morningen lenger, og spiser jeg lite da, blir jeg brått skrubbsulten noen timer senere. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Nå har jeg nynorsk. Må lese gamle vikingsagaer.... Ha! vi er så sykt smarte at vi allerede har gjort det! var gøy Hva er poenget med nynorsk som fag på skolen? Hva er poenget med historie som fag på skolen? Hva er poenget med matte som fag på skolen? Endret 3. september 2009 av Drizzt Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Finnes det noe piller eller lignende som gjør at jeg blir mer sulten? Er så og si aldri sulten på morningen lenger, og spiser jeg lite da, blir jeg brått skrubbsulten noen timer senere. Jeg "lider" av litt av det samme. Klarer bare å spise en skive (hjemmebakt, heavy stuff that is) og allerede i første friminutt er jeg dødssulten. Går ned fem skiver i løpet av en skoledag og to til når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Knis, teletubbie bruker den mest femi nettleseren av dem alle. edit: samme her error Endret 3. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå