Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg skal nå få meg en kredittkortsak. Er det noen mulighet for at jeg som 15-åring kan skaffe meg noe annet enn disse sære ungdomskortene som ikke lar meg handle på nettet..?
Ja, men du må ha foreldres tillatelse, og de må enten gi deg en fullmakt eller være med deg i banken når du går til anskaffelse av det. Du går på deres kredittverdighet, elns, derfor de må gå god for deg.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal nå få meg en kredittkortsak. Er det noen mulighet for at jeg som 15-åring kan skaffe meg noe annet enn disse sære ungdomskortene som ikke lar meg handle på nettet..?
Ja, men du må ha foreldres tillatelse, og de må enten gi deg en fullmakt eller være med deg i banken når du går til anskaffelse av det. Du går på deres kredittverdighet, elns, derfor de må gå god for deg.

 

Min mor skal være med til banken uansett, så det er null problem. Men om dette er noe hun må godta "som egentlig ikke er ment for meg", men som jeg kan få om hun godtar det", er det ikke sikkert hun gjør det. Og er det noen negative sider ved å gjøre dette..?

 

EDIT: Mulig det ble litt rotete det jeg skrev, men jeg håper man forstår det..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Her står det om Nordeas ungdomskort, og det står blant annet:

 

Ungdomskortet kan du bruke på Internett, i minibanker og betalingsterminaler over hele verden.

 

Betyr dette at jeg kan bruke det på internett helt som jeg vil, eller er det bare spesielle tjenester som støtter kortet osv..?

 

EDIT: Uuuuuups, sorry for dobbeltpost..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

I og med at jeg ikke har noen store argumenter for å få meg et vanlig VISA, bare det at jeg kan handle på nettet, noe mine foreldre sikkert ikke synes er så altfor bra, vil jeg gjerne ikke ende opp med å krangle med en bankansatt om dette. Jeg vil helst overbevise mine foreldre på forhånd, for deretter å stikke bort til banken, si "Jeg skal ha et VISA-kort" eller noe lignende, og få det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...