AltF4 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Hør begge versjoner av saken, si at den som gjorde noe dumt ikke får gjøre det mer og vær ferdig med det. Endret 2. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Den ene ønsker asyl i området til den andre pusen, fordi asylpusen ikke har noe sted å bo, den andre er derimot skeptisk mot hvitinger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Da snakker du neppe om unger lenger? Svært få som i det hele tatt legger noen vekt på fargen, og enda færre som bygger negative relasjoner til hudfarge. Endret 2. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 De var litt søte. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Timon og Pumba. Da snakker du neppe om unger lenger? Svært få som i det hele tatt legger noen vekt på fargen, og enda færre som bygger negative relasjoner til hudfarge. De sovnet nå, ble trøtte av å holde øye med hverandre. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Skjønner dem godt, stirreleken er slitsom den. Prøvde mot meg selv i speilet et par ganger, men av en eller annen grunn ble det alltid uavgjort. Edit: Det bildet tvinger meg til å poste denne. http://open.spotify.com/track/5VeXUDkjN6EXElAPw91LUC Endret 2. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 ææææææh sov en time på sofaen nå. TABBE! Ble bare enda mer slækk en tidligere idag>_< Ah kjenner den. Har gjort det noen ganger når jeg har lekser, og man føler seg bare bedriten resten av kvelden... Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 ææææææh sov en time på sofaen nå. TABBE! Ble bare enda mer slækk en tidligere idag>_< Ah kjenner den. Har gjort det noen ganger når jeg har lekser, og man føler seg bare bedriten resten av kvelden... det som er lurt er å starte 12:10 på skolen å sove til 10:30 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Ai, pytagoras er litt for enkelt B) Endret 2. september 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Indeed! Han er ikke så gresk som han gir seg ut for å være. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Vann på mars Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg hadde mistet håp, men endelig fant jeg navnet på sangen jeg har lett etter i 2 og en halv evighet. linky Jeg vet ikke hva som overrasker mest: at du ikke visste hvem den sangen var eller at du faktisk leita etter den FANTAZTISKEH Tror du de bruker så lange ord? De sier vel heller "TTLY FAB, ASS" Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Lagde graffitti i dag, ble ok, men det kan ikke måle seg med de vi lagde for 2 uker siden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Går du på Steinerskolen eller noe? o.o Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 What? Jeg har bare fått meg ett liv, er det så rart? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 "Et liv" hvor man gjør grafitti på skoledager betyr enten at man er kriminell eller at man går på steinerskolen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Et liv har du uansett om du sitter foran pcen og spiser godteri hele dagen eller spiller fotball.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Eller att man har ett spesialopplegg forde man sliter med skolen? Har da sagt hundre ganger att jeg går i en spesialklasse på en vanelig skole. Har fri på onsdager å da lager jeg ofte graffiti sammen med støttekontakten min. Desuten begynte vi en time etter skolen hadde slutta, så jeg hadde rukket å gjøre det uten å ha fri på onsdager også. Et liv har du uansett om du sitter foran pcen og spiser godteri hele dagen eller spiller fotball.. Nei, du skjønte sikkert ikke hva jeg mente :rolleyes: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg ser ikke helt hvrodan grafitti kan være bedre enn å sitte foran en data. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg har ikke sagt det!? Hvorfor skal dere altid være så jævlig skeptiske til alt jeg gjør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå