Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Broren min sa også at det var nettopp det de fokuserte på. Han mente at det bare ble flaut.

 

Uansett, hvordan sier man "ikke heller" og "ikke sant" på spansk? Og hvordan skal man oversette "okey"?

 

Edit: zomg, hørte nettopp på album-versjonen av Knights of Cydonia. Den er så mye bedre enn live-versjonen :o Merkelig at den nesten ikke blir hørt på i forhold.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Noen av dere som har vært borti historien om han som lurte på hvordan man skulle få varmest mulig kaffe med melk på kontoret? Han lurte på om kaffen ble varmest om han helte melken oppi kaffen ved kaffemaskinen og gikk til kontoret, eller om han fikk varmere kaffe hvis han tok med seg melken og helte den i kaffen når han kom frem til kontoret sitt.

 

Noen som vet om han noen gang fant ut av dette, eventuelt en linky?

Lenke til kommentar
Jeg hadde mistet håp, men endelig fant jeg navnet på sangen jeg har lett etter i 2 og en halv evighet. linky

 

Jeg vet ikke hva som overrasker mest: at du ikke visste hvem den sangen var eller at du faktisk leita etter den :p

 

FANTAZTISKEH

 

Tror du de bruker så lange ord?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg hadde mistet håp, men endelig fant jeg navnet på sangen jeg har lett etter i 2 og en halv evighet. linky

 

Jeg vet ikke hva som overrasker mest: at du ikke visste hvem den sangen var eller at du faktisk leita etter den :p

Hørte mye på den før, eller, det vil si de få gangene den gikk på radioen. Var ikke såå kul nå lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...