Safir Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 FrP fikk verbal juling i dag, og allikevel mistenker jeg at de fikk med seg deler av publikum. :\ Jeg husker debatten på skolen vår, jeg. Unge Høyre og Fremskrittspartiets Ungdom var ganske drøye. Fokuset lå kun på billigere sprit og på å få vekk nynorsk. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Vel uheldig vis så er det der mye av fokus hos Norske ungdommer ligger. MIndre skole og billigere alkohol! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Vel uheldig vis så er det der mye av fokus hos Norske ungdommer ligger. MIndre skole og billigere alkohol! På skolen min var de fleste ganske kritiske, vertfall. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Broren min sa også at det var nettopp det de fokuserte på. Han mente at det bare ble flaut. Uansett, hvordan sier man "ikke heller" og "ikke sant" på spansk? Og hvordan skal man oversette "okey"? Edit: zomg, hørte nettopp på album-versjonen av Knights of Cydonia. Den er så mye bedre enn live-versjonen :o Merkelig at den nesten ikke blir hørt på i forhold. Endret 2. september 2009 av Error Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Jeg er litt stuck i Youtube nå jeg... Woot no msn to day! Edit: Endret 2. september 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Noen av dere som har vært borti historien om han som lurte på hvordan man skulle få varmest mulig kaffe med melk på kontoret? Han lurte på om kaffen ble varmest om han helte melken oppi kaffen ved kaffemaskinen og gikk til kontoret, eller om han fikk varmere kaffe hvis han tok med seg melken og helte den i kaffen når han kom frem til kontoret sitt. Noen som vet om han noen gang fant ut av dette, eventuelt en linky? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Varmest blir den om du tar ut melken så lager du kaffe legger ne over kaffekoppen mens du går til kontoret ditt. Så tar du den nå romtempererte melken oppi kaffen så drikker du alt i en slurk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 De har sine egne forum på GSM, er sikkert der de leser om FANTAZTISKEH mobilen.no som forsvarer dem mot onde, onde NRK. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Mobilen.no er så frydelig rettferdige asså. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Helvete heller! Bare siden jenta på posten har hatt mye å gjøre kunne jeg ikke få de to pakkene fra Nesthop asap allikevel. Hun skulle riktig nok ringe meg om hun fant dem. Faen altså, jeg betaler lønna hennes og allikevel kunne hun ikke ta seg tid til å lete gjennom 'containeren'. -_- Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 NRK er et ondt firma^^. Nå setter jeg opp tvn og skal prøve og få tatt fotografiene jeg trenger for fredag. Vidvinkel har jeg også kjøpt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Jeg hadde mistet håp, men endelig fant jeg navnet på sangen jeg har lett etter i 2 og en halv evighet. linky Jeg vet ikke hva som overrasker mest: at du ikke visste hvem den sangen var eller at du faktisk leita etter den FANTAZTISKEH Tror du de bruker så lange ord? Endret 2. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 And its alive! Alive i say. Nå spørs det bare hvordan det blir å spille på den da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg hadde mistet håp, men endelig fant jeg navnet på sangen jeg har lett etter i 2 og en halv evighet. linky Jeg vet ikke hva som overrasker mest: at du ikke visste hvem den sangen var eller at du faktisk leita etter den Hørte mye på den før, eller, det vil si de få gangene den gikk på radioen. Var ikke såå kul nå lenger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Hehe ok. Kommer ikke over at du fortalte dine følelser for meg og samtidig sammenlignet meg med diarè. Faen jeg er dritt lei samleplater som liksom skal ha et smart navn. Nå sist: Thomas Dybdal - En samling. Endret 2. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 How you remind me er jo kul Q.Q Uansett, noen programmer å anbefale min iPhone? Har unblockMe Free, BaDaBoo, Shazam og skal installere Awesome facts. Ellers husker jeg ikke helt hvilke andre programmer jeg hadde på min første telefon. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 En iPhone må faen meg være verdens beste fiskesprett-objekt noen sinne laget. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 En iPhone må faen meg være verdens beste fiskesprett-objekt noen sinne laget. Gleder meg til å prøve når min blir byttet ut:D Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 ææææææh sov en time på sofaen nå. TABBE! Ble bare enda mer slækk en tidligere idag>_< Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Noen som har et par tips om fredsmekling mellom to kattepuser? Unger that is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå