Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ohhh nice! I dag blr det potet og purreløk suppe med hjemmelaget brød:) Nam nam!!!

Det hørtes ikke ut som så mye. Blir man mett av sånnt altså?

 

Edit: De kan f.eks sette inn sparetiltak på strømforbruket, innføre "carpooling" (husker ikke hva det var på norsk), innføre sykle til jobben-dager og minske bruken av tungtransport.

Hehe det høres kanskje ikke så stort ut og vanskelig er det heller ikke å lage. Men det smaker fortreffelig.

Også får man med litt hjemmelaget brød så er man god som gull!

Lenke til kommentar

Hjemmelaget brød er alltid en sikker vinner ja. Og det beste er at det er så mange forskjellige variasjoner av det. ^_^

 

Edit: Å den ja! Nei jeg gikk bort fra det navnet. Har akkurat skrevet et lite førsteutkast av slutten, og har det meste av rammen for starten klar, men jeg må fremdeles få helten fra begynnelse til slutt på en lur måte. Har også lagt til noen nye karrakterer. :) Men det er desverre fortsatt slow going.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Vi har en i klassen som jeg ikke liker i det hee tatt. Han er irriterende og helt SINNSYKT innpåsliten! Det er ikke mulig å komme seg unna han på noen måte! Hvordan kan jeg dytte han vekk uten å si det direkte? Vil ikke bli uvenner med han.

Lenke til kommentar
Vi har en i klassen som jeg ikke liker i det hee tatt. Han er irriterende og helt SINNSYKT innpåsliten! Det er ikke mulig å komme seg unna han på noen måte! Hvordan kan jeg dytte han vekk uten å si det direkte? Vil ikke bli uvenner med han.

Få han på enmannshånd. Si at det er noe du vil vise ham i kjelleren. Også, når ingen ser dere tar du fram kniv og stikker'n noen ganger i brystet. Pass på å ha på hansker, gå til klasserommet og lat som om ingenting har skjedd. Når lærerne forteller om det ser du bare rystet ut som om du ikke kan tro det. Funker alltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...