Eplefe Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 FrP fikk verbal juling i dag, og allikevel mistenker jeg at de fikk med seg deler av publikum. :\ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Ohhh nice! I dag blr det potet og purreløk suppe med hjemmelaget brød:) Nam nam!!! Det hørtes ikke ut som så mye. Blir man mett av sånnt altså? Edit: De kan f.eks sette inn sparetiltak på strømforbruket, innføre "carpooling" (husker ikke hva det var på norsk), innføre sykle til jobben-dager og minske bruken av tungtransport. Hehe det høres kanskje ikke så stort ut og vanskelig er det heller ikke å lage. Men det smaker fortreffelig. Også får man med litt hjemmelaget brød så er man god som gull! Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Takk Rider Hva skjer forresten på Drømmeprinsen-fronten (eller hva enn nå boka skal hete)? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Hjemmelaget brød er alltid en sikker vinner ja. Og det beste er at det er så mange forskjellige variasjoner av det. ^_^ Edit: Å den ja! Nei jeg gikk bort fra det navnet. Har akkurat skrevet et lite førsteutkast av slutten, og har det meste av rammen for starten klar, men jeg må fremdeles få helten fra begynnelse til slutt på en lur måte. Har også lagt til noen nye karrakterer. Men det er desverre fortsatt slow going. Endret 2. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Kan ta bilde når det er ferdg så får du se at det er verdens beste brød Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Vi har en i klassen som jeg ikke liker i det hee tatt. Han er irriterende og helt SINNSYKT innpåsliten! Det er ikke mulig å komme seg unna han på noen måte! Hvordan kan jeg dytte han vekk uten å si det direkte? Vil ikke bli uvenner med han. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Vi har en i klassen som jeg ikke liker i det hee tatt. Han er irriterende og helt SINNSYKT innpåsliten! Det er ikke mulig å komme seg unna han på noen måte! Hvordan kan jeg dytte han vekk uten å si det direkte? Vil ikke bli uvenner med han. Få han på enmannshånd. Si at det er noe du vil vise ham i kjelleren. Også, når ingen ser dere tar du fram kniv og stikker'n noen ganger i brystet. Pass på å ha på hansker, gå til klasserommet og lat som om ingenting har skjedd. Når lærerne forteller om det ser du bare rystet ut som om du ikke kan tro det. Funker alltid. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 DU har med andre ord prøvd det flere ganger iharal3? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) DU har med andre ord prøvd det flere ganger iharal3? O' yeah. Funker fett. Senest i forrige uke faktisk. En kjip liten unge fra Tromsø. Men han var ikke like overlegen når innvollene hans hang fra taket Endret 2. september 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Det fungerer altså som oppussing også. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Stæmmer det ja. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 :rolleyes: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Skal se Inglourious Basterds i kveld. ^_^ GLED deg. Jeg har lyst til å se den en gang til. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Selv har jeg lyst å se District 9 og Inglorious Basterds. Virker nesten som jeg ikke har tid til å dra på kino p.g.a. skole og andre aktiviteter. Slitsomt! Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Harry Potter in the Hood is old news :o Men det er fortsatt kul Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Fikk veldig lyst til å spille D2 her igår, så jeg innstalerte det, men måtte legge meg før jeg fikk prøvd det. Skrur det på nå og finner ut at det ikke funker Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Bare jeg som har vanskelig for å tro kommentarene her? (har ikke lest artikkelen) Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg leste først artikkelen og så så jeg på kommentarene (for to timer siden elns). Ble mildt sagt overrasket over hvor mange fjortisjenter som henger på mobilen.no! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg hadde mistet håp, men endelig fant jeg navnet på sangen jeg har lett etter i 2 og en halv evighet. linky Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Se nå har dere en ny plass og sjekke damer på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå