Vaenas Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Nøtte jeg har hentet tvn min og må vente til jeg kommer hjem for å starte en countdown hvor jeg skal telle ned fra den ene timen tv'n må stå i standby før jeg kan bruke den. Også skal jeg kjøpe vidvinkel til kameraet mitt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Vel jeg skal starte på å lage suppe og foccachia:-) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Lager du til meg også da eller? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg skal hente pakkene mine på butikken, som ligger 1 min gange fra hybelen, litt senere i dag! De får inn pakker osv. fra omlastningssentralen i 4 tiden og er vanligvis ferdige med å laste alt inn i hyller og sånt noe i halv 5 tia. Litt stusselig at jeg må på jobb/opplæring kl 4, men siden det bare er opplæring på bensinstasjon (har allerede 8 mnd erfaring fra det) slipper jeg nok å være der et helt skift. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg er hjemme. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Min iPhone 3GS 32 gb (black) kom i går :o Endelig har jeg en ordentlig telefon igjen! Uansett, dagen kommer til å bli tilbrakt foran PC'en, men jeg kan ikke spille >_< Har evig mye lekser for tiden, og de må gjøres asap. Hva driver forumfolket på med? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Making some food stuff!!! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg venter på at klokka skal bli 4 med å spille litt Ghost Recon 2! Aaah, dette kommer til å bli en god dag! Skal bli digg å kunne avslutte det hele med å koble xboxen til den nye 24tommeren senere i kveld, samt prøve det nye tastaturet! Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Dette sier folk om PointShop.no "Svein erik, Tjørvåg: Aldri hatt noen problemer med denne siden. Garantert den beste ''gratis''-siden i verden. " Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Burde jeg gå for windows vista eller windows 7 på den nye pcn? Selv tenker jeg meget på å gå for Windows 7, har aldri vært en vista-person. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Skolevalg oppsummert: NKP - kjedelig parti med kjedelig representant som stort sett sa at det hadde kjempet mot høyresiden i snart hundre år, derfor visste de hva som ville skje om Frp fikk makten. Rødt - Representanten gikk til personangrep på alle høyrepartiene, men var morsom og forklarte godt og overbeviste nok mange i salen om å stemme rødt. SV - Partiet som objektivt sett vant debatten. Kanskje fordi de var det eneste partiet som hadde en virkelig flink representant. Arbeiderpartiet - Sa mye det samme som SV, men var ikke like offensiv mot høyresiden. Senterpartiet - Var nøytral til det meste, med unntak av at han gikk hardt ut mot frp og sa at de aldri burde komme til makten. Krf- Ble latterliggjort. På spørsmål om hvorfor de var mot lesbiske adopsjoner og ekteskap fra lesbiske i salen, hadde ikke representanten noe som helst å si. Han bare: "Nei, det er bare sånn det er og det kan ikke jeg gjøre noe med." Mot slutten ble han lett buet ut. Venstre - Sa nesten ikke noe i løpet av debatten. Høyre - Sinnsykt pen dame som representerte partiet. Og hadde noen morsomme drittslenginger mot Rødt. Frp - Hadde en lesbisk representatnt. Noen spurte henne om det ikke var ironisk at hun jobbet for Frp siden de er i mot homoekteskap n' all. Det nekta hun å svare på.. forøvrig ble frp møtt hardt av både andre partier og de i salen, og de ble litt buing da hun kalte SV et møkkaparti. : ) Endret 2. september 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Tallet 7 er jo et magisk tall ifølge alle eventyr jeg har lest så jeg ville nok godt for det. ^_^ Edit: Så SV vant over Ap fordi de var mer aggresiv mot høyresiden. Ikke akkurat en korrekt måte å avgjøre hvem som vant på. Men det hørtes ut som en klassisk, om enn litt mild debatt. ^_^ Endret 2. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Nei dere. Nå slenger jeg meg i dusjen mens jeg hører knallhøyt på Headhuterz. Skal tross alt på jobb om en time, og før jeg drar på personalmøte skal jeg nok klare å få henta og satt opp den nye skjermen :3 *edit* Hehehe RoR ja, er kanskje noe i det der. Men ack, tar sin tid å *host* anskaffe. 3Gb er mye for en med et shitty modem som skrur seg av når det blir for varmt Endret 2. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Edit: Så SV vant over Ap fordi de var mer aggresiv mot høyresiden. Ikke akkurat en korrekt måte å avgjøre hvem som vant på. Men det hørtes ut som en klassisk, om enn litt mild debatt. ^_^ Meh, de hadde egentlig en litt flinkere representant E: Leif Endret 2. september 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 God dag alle kjære med forumbrukere. Hva har dere tenkt til å bruke dagen i dag på? Skal se Inglourious Basterds i kveld. ^_^ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Da har du virkelig noe å glede deg til! Må være den eneste filmen jeg har sett så langt som ikke føltes for lang når man såg den, trass i at den varer i to og en halv time. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Ohhh nice! I dag blr det potet og purreløk suppe med hjemmelaget brød:) Nam nam!!! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Skal jeg ferie ny pc med en dugelig pizza og brus til i kveld kanskje? Ja, det syns jeg at jeg kan gjøre ^^ Skal kjøpe meg noe kyllingkjøttdeig på tilbud (35,90 for 800Gram), samt diverse tacostuff. yay Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 En bitte-liten del av hjemmeleksene som jeg trenger litt hjelp til. Sett opp minst tre tiltak for hva næringslivet kan gjøre for å begrense klimaendringene. Hva skal jeg skrive? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Ohhh nice! I dag blr det potet og purreløk suppe med hjemmelaget brød:) Nam nam!!! Det hørtes ikke ut som så mye. Blir man mett av sånnt altså? Edit: De kan f.eks sette inn sparetiltak på strømforbruket, innføre "carpooling" (husker ikke hva det var på norsk), innføre sykle til jobben-dager og minske bruken av tungtransport. Endret 2. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå