Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:love:

Jeg skal hente pakkene mine på butikken, som ligger 1 min gange fra hybelen, litt senere i dag! De får inn pakker osv. fra omlastningssentralen i 4 tiden og er vanligvis ferdige med å laste alt inn i hyller og sånt noe i halv 5 tia.

Litt stusselig at jeg må på jobb/opplæring kl 4, men siden det bare er opplæring på bensinstasjon (har allerede 8 mnd erfaring fra det) slipper jeg nok å være der et helt skift.

Lenke til kommentar

Skolevalg oppsummert:

 

NKP - kjedelig parti med kjedelig representant som stort sett sa at det hadde kjempet mot høyresiden i snart hundre år, derfor visste de hva som ville skje om Frp fikk makten.

 

Rødt - Representanten gikk til personangrep på alle høyrepartiene, men var morsom og forklarte godt og overbeviste nok mange i salen om å stemme rødt.

 

SV - Partiet som objektivt sett vant debatten. Kanskje fordi de var det eneste partiet som hadde en virkelig flink representant.

 

Arbeiderpartiet - Sa mye det samme som SV, men var ikke like offensiv mot høyresiden.

 

Senterpartiet - Var nøytral til det meste, med unntak av at han gikk hardt ut mot frp og sa at de aldri burde komme til makten.

 

Krf- Ble latterliggjort. På spørsmål om hvorfor de var mot lesbiske adopsjoner og ekteskap fra lesbiske i salen, hadde ikke representanten noe som helst å si. Han bare: "Nei, det er bare sånn det er og det kan ikke jeg gjøre noe med." Mot slutten ble han lett buet ut.

 

Venstre - Sa nesten ikke noe i løpet av debatten.

 

Høyre - Sinnsykt pen dame som representerte partiet. Og hadde noen morsomme drittslenginger mot Rødt.

 

Frp - Hadde en lesbisk representatnt. Noen spurte henne om det ikke var ironisk at hun jobbet for Frp siden de er i mot homoekteskap n' all. Det nekta hun å svare på.. forøvrig ble frp møtt hardt av både andre partier og de i salen, og de ble litt buing da hun kalte SV et møkkaparti.

 

: )

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Nei dere. Nå slenger jeg meg i dusjen mens jeg hører knallhøyt på Headhuterz. Skal tross alt på jobb om en time, og før jeg drar på personalmøte skal jeg nok klare å få henta og satt opp den nye skjermen :3

 

*edit*

Hehehe RoR ja, er kanskje noe i det der.

Men ack, tar sin tid å *host* anskaffe. 3Gb er mye for en med et shitty modem som skrur seg av når det blir for varmt :ph34r:

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar
Ohhh nice! I dag blr det potet og purreløk suppe med hjemmelaget brød:) Nam nam!!!

Det hørtes ikke ut som så mye. Blir man mett av sånnt altså?

 

Edit: De kan f.eks sette inn sparetiltak på strømforbruket, innføre "carpooling" (husker ikke hva det var på norsk), innføre sykle til jobben-dager og minske bruken av tungtransport.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...