Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jaja, men forvent dårlig rate og rapport til administrator, for mandag er en gretten dag Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Dårlig rate er det siste jeg trenger. Jeg har så god rate fra før. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 hvorfor er jeg alltid AFK når dere diskuterer meg? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jaja, men forvent dårlig rate og rapport til administrator, for mandag er en gretten dag Igjen; jeg har grønn skrift under avataren! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Oppsummering av den siste "happeningen". Stefaren til Atsjonas har fått seg en ny hobby, og det er å søke på navnet til Atsjonas på nettet for å lese diverse ting om han. Atsjonas friker ut som en liten skolejente og lurer på å skifte nick her inne. Jeg og Laland legger igjen en veldig homoerotisk kommentar inne på Atsjonas sin profil her inne på Gamer, i tilfelle stefaren skulle finne den. Atsjonas sletter kommentarene våre og kaller oss noobs. VI (Jeg og Laland) planlegger derfor en kontringsmanøver ved å spamme kommentarfeltet til Atsjonas sin profil i natt. Sånn ca der er vi nå Takker det var veldig oppsumerende! Hehe lurte litt jeg og på hva som egentlig skjedde... Hehe datt litt ut av diskusjonen her for litt siden! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 wtf, hvorfor har du 1 stjerne LD? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 hvorfor er jeg alltid AFK når dere diskuterer meg? Fordi du er for skummel til å snakke foran? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 hvorfor er jeg alltid AFK når dere diskuterer meg? Fordi du er for skummel til å snakke foran? Jeg er glad i deg og. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Offatach! Atsjonas slettet kommentar! :o Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Antageligvis pga. alle skrivefeilene mine og newbie spammen jeg holdt på med når jeg var ny Men jeg hadde 2 igår så en ond person har ratet meg ned igjenn <_< Edit: 3 andre postet før jeg rakk og skrive ferdig. Endret 8. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Antageligvis pga. alle skrivefeilene mine og newbie spammen jeg holdt på med når jeg var ny Men jeg hadde 2 igår så en ond person har ratet meg ned igjenn <_< Du har jo to jo... Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Noen som kan snekre sammen en Siste Ordet1 Sidebar gadget til meg? En som gir et fyldig sammendrag hvert 10. minutt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Antageligvis pga. alle skrivefeilene mine og newbie spammen jeg holdt på med når jeg var ny Men jeg hadde 2 igår så en ond person har ratet meg ned igjenn <_< Ratet deg opp nå jeg <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg går AFK nå. Skal bake boller eller noe. Kanskje rundstykker, siden lillebror har skole i morgen. Mhm. Nattinatt, forumet. Vi snakkes om noen timer når jeg blir frustrert av søvnmangel og kommer tilbake. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Noen som kan snekre sammen en Siste Ordet1 Sidebar gadget til meg? En som gir et fyldig sammendrag hvert 10. minutt Tror ikke det vil være fysisk mulig, for å være ærlig. Uansett om man klarer å lage et program som kan lage sammendrag vil det ikke skjønne en dritt av hva som blir sagt her inne Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Takker, Laland Og eplefe bak rundstykker jeg orker ikke boller nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg går AFK nå. Skal bake boller eller noe. Kanskje rundstykker, siden lillebror har skole i morgen. Mhm.Nattinatt, forumet. Vi snakkes om noen timer når jeg blir frustrert av søvnmangel og kommer tilbake. Da er det trygt karer. Snakk om Eplefe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Men Eplefe er en av dem som leser forumet nå.. Hvordan vet vi at ho har bolle i ovnen? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) I CAN HAZ PICTUREZ!!!1!!1! http://eplefe.deviantart.com/ Edit: Jeg har ingen anelse om hvorfor men jeg døde nesten av latter når jeg så Laland sin post. Endret 8. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå