teletubbiekid Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Det må jeg si. Det høres ut som om du har noen virkelig sterke problemer med fritiden din når du makter å late som om du eier en stol så lenge. Ho ho. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Var aktivitets dag i går da, vi skulle innom diverse poster og sanke poeng. Edit: Det regner.... Jeg som skal ut å hente tvn etterpå. Endret 2. september 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Nei huff. Hvis jeg var Dem så ville jeg dratt ut i skogen og slappet av under en luftig edelgran. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Du vil jeg skal gjøre hva for noe? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 chillen under et tre ffs Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Hmm... Nå kom jeg på et bilde jeg kan ta til foto oppgaven. Takk! >:3 Liker ikke den smilyen men brukte den nå som takk. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Hvis De misliker min smiley, hvorfor er De da en smiley-tyv? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Fri på Onsdag ftw! Skjøt med hagle i går, har fortsatt vondt i armen. Skal lage graffiti i dag om det ikke begynner å regne. Jeg nevner haglesktingen igjenn siden jeg er stolt av å ha bommet 25 ganger på rad. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Hvis De misliker min smiley, hvorfor er De da en smiley-tyv? Bare se på nicket mitt, det forklarer det. Edit: Er ikke så mange som skjønner det så forklarer det heller. Va-en-ass, meaning... jeg er en dritsekk. Endret 2. september 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Så jaja, mhm og slikt. Lenge siden jeg har vært her nå. Går det greit? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Underhold meg før jeg drar på date etter skolen, harr harr harr. Norsk er ghey. Hur gjer det Sadfez? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Har egentlig nesten falt helt bort fra konsollspilling etter at jeg flytta til Bergen. Har liksom ikke tid, skjer alltid noe. Nå skal jeg i dusjen. be er be Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Har ikke vært på boksen på en god stund (se min koselige melding til xbox live kompiser) heller. Bruker veldig mye tid på nettet og prater med forskjellige folk for tiden :3 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Hva erre som skjer i Bergen? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Tullball. Edit: Med fare for å være en newfag. http://www.se7en-x.com/yarhump/ Endret 2. september 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Sitter på toget på vei til å skrive under på lærlingekontrakt. Great funneh. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Hva er linken om? Er skolefag atm. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Har ikke fått hentet tvn enda, men kommer en fyr og henter meg så jeg får hentet den opp 13:30. Har ikke fått hentet tvn enda, men kommer en fyr og henter meg så jeg får hentet den opp 13:30. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 God dag alle kjære med forumbrukere. Hva har dere tenkt til å bruke dagen i dag på? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) I dag skal jeg kanskje hente diverse datakomponenter på poster. Derav et nytt tastatur og skjermen Prosessoren har og komt, men hovedkortet jeg bestilte fra komplett har jeg ikke sett noe til i emailen min enda P: Og etter det skal jeg på opplæring i et par timer før jeg skal på personalmøte med Ica Maxi kl 2100. Vet at de har tilbud på kyllingkjøttdeig, samt diverse taco-stuff. Det er veldig greit med tanke på at jeg skal få damebesøk på fredag! Endret 2. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå