hvo91 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Haha, hysterisk var den ja. Perfekt en av Nicholson Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jepp, Eastwood, Nicholson og Carrey er mine favoritter. Stemmen på sistnevnte er ikke spesielt fantastisk, men han får virkelig til munnen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg er en gamer i nød. Hjelp meg. Amen. God natt. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) jeg har fri i morra! Det betyr at jeg kan være oppe sent og sove lenge ^^ Endret 1. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg starter kl 12-13 hver dag bortsett fra fredager, da jeg starter kl 10. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Herlig med nyformatert PC og nytt skjermkort Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det BLIR herlig med flett ny datamaskin :3 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Tenker dere remakes eller oppfølgere nå? Jeg tenkte på at Hollywood skal lage en egen versjon av alt europeisk og sånn. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har skutt med hagle i dag, klarer ikke løfte opp armene ._. jeg har fri i morra! Det betyr at jeg kan være oppe sent og sove lenge ^^ Jeg skal lage graffiti i morra, gleder meg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hvordan er den britiske versjonen Mokko? Selv følger jeg med på den amerikanske som jeg syns er ganske så grei. Harvey Keitel er råfeet Den britiske en mange ganger bedre. John Simm er elskbar. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Wuhu. Min katt tok med en mus inn nå akkurat. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg kunne ikke vært mer slapp enn det jeg er nå. Sitter/ligger på sofaen og bordet. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Fask dere i feisen. Jeg legger meg Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Du må da la katten din få seg litt mus om den vil det.. Høhø.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det er en ho-katt ved navnet Elze. Har lite til overs for å måtte jage ut levende mus! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Var musa død eller levende? Har opplevd at kattene våre drar med seg levende mus inn.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Levende. Veldig, veldig levende. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 @gal ape: Man jager ikke ut døde mus Da var det overført nok South park episoder til og overleve overnattingsturen. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Nei sier god natt jeg nå. Kommer nok til å sove i hele natt etter dagen i dag. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 @backstabber Har du aldri sett en katt leke med ei død mus? Kan jo tidvis tro at den lever sånn som kattene kan finne på å kaste dem rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå